سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- نانومستربچ رنگی,مستربچ رنگی, دکترآلمن,

"نانومستربچ و نانوکامپاندهای رنگی دکترآلمن" شرکت دانش بنیان نانو بسپارفکور تحت برند دکترآلمن برای اولین بار در جهان، موفق به طراحی و تولید نانومستربچ و نانوکامپاندهای رنگی با بالاترین پوشش و کمترین میزان مصرف نسبت به مستربچ و کامپاند معمولی گردیده است. اصلاح نانوذره ای پیگمنت ها و رنگدانه ها، ایجاد بالاترین سازگاری با پلیمر پایه و حفظ ثبات رنگ در طولانی مدت از مزایای بارز و ویژه این محصولات است. نانومستربچ و نانوکامپاندهای رنگی دکترآلمن نیاز شما را به انواع رنگ بر پایه طیف وسیعی از پلیمرها جهت انواع مختلفی از کاربردها اعم از قطعات تزریقی، دمشی (بادی)، فیلم و لفاف بسته بندی، لوله و اتصالات، روکش سیم و کابل، پروفیل، کامپاندینگ و ... مرتفع می نماید.   "دکترآلمن" برند شرکت دانش بنیان نانوبسپارفکور مخترع و بنیانگذار نانوپلیمرها در کشور   دفترمرکزی: شیراز کارخانه: شهرک صنعتی اشتهارد   WWW.Dr-ALMAN.COM 071-32232482 071-32232483 09171131478 WWW.Instagram.com/DR.ALMAN.CO    

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
نانومستربچ رنگی

نانومستربچ رنگی

نانومستربچ رنگی
دفترفروش: شیراز, کارخانه: شهرک صنعتی اشتهارد

NANO.POLYMER98@GMAIL.COM
۵۵۸

توضیحات

"نانومستربچ و نانوکامپاندهای رنگی دکترآلمن"

شرکت دانش بنیان نانو بسپارفکور تحت برند دکترآلمن برای اولین بار در جهان، موفق به طراحی و تولید نانومستربچ و نانوکامپاندهای رنگی با بالاترین پوشش و کمترین میزان مصرف نسبت به مستربچ و کامپاند معمولی گردیده است.

اصلاح نانوذره ای پیگمنت ها و رنگدانه ها، ایجاد بالاترین سازگاری با پلیمر پایه و حفظ ثبات رنگ در طولانی مدت از مزایای بارز و ویژه این محصولات است.

نانومستربچ و نانوکامپاندهای رنگی دکترآلمن نیاز شما را به انواع رنگ بر پایه طیف وسیعی از پلیمرها جهت انواع مختلفی از کاربردها اعم از قطعات تزریقی، دمشی (بادی)، فیلم و لفاف بسته بندی، لوله و اتصالات، روکش سیم و کابل، پروفیل، کامپاندینگ و ... مرتفع می نماید.

 

"دکترآلمن"

برند شرکت دانش بنیان نانوبسپارفکور

مخترع و بنیانگذار نانوپلیمرها در کشور

 

دفترمرکزی: شیراز

کارخانه: شهرک صنعتی اشتهارد

 

WWW.Dr-ALMAN.COM

071-32232482

071-32232483

09171131478

WWW.Instagram.com/DR.ALMAN.CO

 

 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۸۶۶۵

بازدید دیروز

۸۳۲۳

بازدید ماه

۲۸۷۱۷۹

بازدید کل

۲۵۹۶۰۸۹۱

افراد آنلاین

۱۴۵

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.