- باسكول , باسكول مركب , باسكولت , توزين ,باسكول جاده اي , باسكول روي زمين , باسكول داخل زمين , باسكول پيش ساخته , باسكول تمام فلز ,
باسكول هاي فلزي و بتن فلز سابقه توليد 50 ساله در كشور دارند نقطه مشترك اين باسكول ها شاسي فلزي آنها مي باشد كه وظيفه اصلي تحمل و انتقال بار به لودسل ها را به عهده دارد. در باسكول هاي فلي علاوه بر شاسي اصلي , صفحه هم به صورت تركيبي از تيرآهن و ورق ساخته شده است. در باسكول هاي بتن فلزي صفحه باسكول از جنس بتن مسلح بوده كه در محل بايستي اجرا شود. اخيرا باسكول هاي تمام فلز بدون شاسي نيز در بازار ارائه مي شود. نكته حائز اهميت نحوه طراحي و ساخت اين باسكول است. در صورتي كه براي ساخت اين باسكول ها استاندارد لازم رعايت شود عملكرد آنها درست خواهد بود. در غيراين صورت مشكلات عديده اي خواهند داشت. تمام باسكولها در نظر اول يكسانند اما تفاوت هاي مهمي در طراحي و ساخت آنها وجود دارد كه تاثير بسزايي در استحكام سازه و اندازه گيري وزن خواهد داشت كه در ادامه به برخي از آنها اشاره مي شود. 1. تحيل سازه باسكول ها با استفاده از به هنگام ترين نرم افزار هاي مهندسي 2. برش آهن آلات با تجهيزات برش تيرآهن و جوشكاري اتصال 3. طراحي صحيح باسكولهای تمام فلز در ظرفيتهای 5- 10-50- 60-80-100 و 120 تن (نيسان -
سودل هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعهی راهنمای خرید امن، آسودهتر معامله کنید.
تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.