سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- فروش مواد شيميايي آزمايشگاهي , ظروف آزمايشگاهي , محيط كشت سلول , مكملهاي كشت سلولي , آنزيم ها و پروتئين,

فروش مواد شيميايي آزمايشگاهي ، ظروف آزمايشگاهي ، محيط كشت سلول ، مكملهاي كشت سلولي ، آنزيم ها و پروتئين ها فروشگاه آنلاين آزمالوژي ، فروش مواد شيميايي آزمايشگاهي ، ظروف آزمايشگاهي ، محيط كشت سلول ، مكملهاي كشت سلولي ، آنزيم ها و پروتئين ها با امكان دريافت پيش فاكتور بصورت مكانيزه و آني از سايت آزمالوژي azmalogy.com فروشگاه آنلاين آزمالوژی در زمینه فروش مواد آزمایشگاهی با برندهای معتبر مرک و سیگما فعالیت می کند . آزمالوژی با کادری مجرب و دانش بنیان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی خدماتی بر پایه توسعه و تحقیق و آزمایشگاهی ارائه مینماید Azmalogy.com برترین مواد شیمیایی آزمایشگاهی که هر آزمایشگاهی باید داشته باشد : اسیدها و بازها اسیدها و بازها مواد شیمیایی اساسی هستند که در بسیاری از کاربردهای آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند. اسید هیدروکلریک (HCl)، اسید سولفوریک (H2SO4) و اسید نیتریک (HNO3) اسیدهای رایجی هستند که برای تنظیم pH، تیتراسیون و واکنش های شیمیایی استفاده می شوند. هیدروکسید سدیم (NaOH) و هیدروکسید پتاسیم (KOH) بازهای پرکاربرد هستند. این مواد شیمی

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
فروش مواد شيميايي آزمايشگاهي ، ظروف آزمايشگاهي ، محيط كشت سلول ، مكملهاي كشت سلولي ، آنزيم ها و پروتئين ها

فروش مواد شيميايي آزمايشگاهي ، ظروف آزمايشگاهي ، محيط كشت سلول ، مكملهاي كشت سلولي ، آنزيم ها و پروتئين ها

فروش مواد شيميايي آزمايشگاهي ، ظروف آزمايشگاهي ، محيط كشت سلول ، مكملهاي كشت سلولي ، آنزيم ها و پروتئين ها
سهروردی

Azmalogy@gmail.com
۲۴

توضیحات
فروش مواد شيميايي آزمايشگاهي ، ظروف آزمايشگاهي ، محيط كشت سلول ، مكملهاي كشت سلولي ، آنزيم ها و پروتئين ها فروشگاه آنلاين آزمالوژي ، فروش مواد شيميايي آزمايشگاهي ، ظروف آزمايشگاهي ، محيط كشت سلول ، مكملهاي كشت سلولي ، آنزيم ها و پروتئين ها با امكان دريافت پيش فاكتور بصورت مكانيزه و آني از سايت آزمالوژي azmalogy.com فروشگاه آنلاين آزمالوژی در زمینه فروش مواد آزمایشگاهی با برندهای معتبر مرک و سیگما فعالیت می کند . آزمالوژی با کادری مجرب و دانش بنیان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی خدماتی بر پایه توسعه و تحقیق و آزمایشگاهی ارائه مینماید Azmalogy.com برترین مواد شیمیایی آزمایشگاهی که هر آزمایشگاهی باید داشته باشد : اسیدها و بازها اسیدها و بازها مواد شیمیایی اساسی هستند که در بسیاری از کاربردهای آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند. اسید هیدروکلریک (HCl)، اسید سولفوریک (H2SO4) و اسید نیتریک (HNO3) اسیدهای رایجی هستند که برای تنظیم pH، تیتراسیون و واکنش های شیمیایی استفاده می شوند. هیدروکسید سدیم (NaOH) و هیدروکسید پتاسیم (KOH) بازهای پرکاربرد هستند. این مواد شیمیایی برای حفظ سطح pH مورد نظر و تسهیل طیف گسترده ای از واکنش ها ضروری هستند. حلال ها حلال ها برای حل کردن، استخراج و تمیز کردن مواد در آزمایشگاه حیاتی هستند. اتانول، متانول، استون و آب حلال های همه کاره ای هستند که در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اتانول و متانول معمولاً برای استریل کردن، استخراج DNA و کروماتوگرافی استفاده می شوند، در حالی که استون برای تمیز کردن ظروف شیشه ای و از بین بردن چربی مناسب است. آب یک حلال جهانی ضروری است که در آزمایشات و رقت های متعدد مورد استفاده قرار می گیرد. معرفها برای تجزیه و تحلیل معرف های آنالیز برای آزمایش و آنالیز دقیق در آزمایشگاه بسیار مهم هستند. شاخص هایی مانند فنل فتالئین و بروموتیمول بلو به تعیین نقطه پایانی تیتراسیون کمک می کنند، در حالی که محلول های بافر به حفظ pH پایدار در طول آزمایش کمک می کنند. محلول های استاندارد غلظت های شناخته شده برای کالیبراسیون و تجزیه و تحلیل کمی استفاده می شود و اندازه گیری های دقیق را تضمین می کند. نمک ها و ترکیبات معدنی نمک ها و ترکیبات معدنی اهداف مختلفی را در آزمایشگاه انجام می دهند. کلرید سدیم (NaCl)، نیترات پتاسیم (KNO3) و سولفات مس (CuSO4) معمولاً در واکنش‌های شیمیایی، تهیه محلول‌ها و کالیبراسیون ابزارها استفاده می‌شوند. این ترکیبات برای ایجاد محیط های خاص و تسهیل واکنش ها در زمینه های مختلف علمی ضروری هستند.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۸۰۶

بازدید دیروز

۹۶۱۷

بازدید ماه

۱۳۱۵۲۴

بازدید کل

۲۶۰۹۳۲۶۲

افراد آنلاین

۱۷

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.