سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- دیجیتال مارکتینگ,بازریابی دیجیتال,بازاریابی آنلاین,

با به روز شدن کسب و کارها و داغ شدن رقابت‌ در فضای دیجیتال، داشتن مهارت‌هایی برای جذب مخاطب و فروش آنلاین به یکی از مهارت‎های پایه تبدیل شده. در دوره "ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ" شما با انواع روش‌های متنوع جذب مخاطب، فروش در فضای آنلاین و کار با ابزارهای مورد نیاز یک دیجیتال مارکتر به طور کامل و به صورت کاربردی آشنا می‌شوید. این دوره از مقدماتی‌ترین مباحث آغاز شده، به مبحث استراتژی دیجیتال مارکتینگ (روش فعالیت در دنیای آنلاین) مسلط می‌شوید و سپس کار با ابزارهای مختلف بازاریابی آنلاین را آموزش می‌بینید. این دوره در ۲۴ ساعت (۸ جلسه ۳ ساعته، روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۹) به صورت آنلاین برگزار می‌شود و در انتهای دوره شما به عنوان یک دیجیتال مارکتر می‌توانید تمامی نیازهای دیجیتال مارکتینگ یک کسب و کار را پوشش دهید. همچنین شما در طول دوره پشتیبانی و ارتباط مستقیم با مدرس دوره را خواهید داشت. مبلغ ثبت‌نام در دوره: با احتساب تخفیف ۵۰ درصدی، ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان (تا ۱۵ مهرماه) مدرس دوره: مهندس علیرضا ا

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
دوره آموزشی

دوره آموزشی "ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ"

دوره آموزشی "ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ"
backstagecontact02@gmail.com
۲۷

توضیحات

با به روز شدن کسب و کارها و داغ شدن رقابت‌ در فضای دیجیتال، داشتن مهارت‌هایی برای جذب مخاطب و فروش آنلاین به یکی از مهارتهای پایه تبدیل شده.

در دوره "ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ" شما با انواع روش‌های متنوع جذب مخاطب، فروش در فضای آنلاین و کار با ابزارهای مورد نیاز یک دیجیتال مارکتر به طور کامل و به صورت کاربردی آشنا می‌شوید.

این دوره از مقدماتی‌ترین مباحث آغاز شده، به مبحث استراتژی دیجیتال مارکتینگ (روش فعالیت در دنیای آنلاین) مسلط می‌شوید و سپس کار با ابزارهای مختلف بازاریابی آنلاین را آموزش می‌بینید.

این دوره در ۲۴ ساعت (۸ جلسه ۳ ساعته، روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۹) به صورت آنلاین برگزار می‌شود و در انتهای دوره شما به عنوان یک دیجیتال مارکتر می‌توانید تمامی نیازهای دیجیتال مارکتینگ یک کسب و کار را پوشش دهید.

همچنین شما در طول دوره پشتیبانی و ارتباط مستقیم با مدرس دوره را خواهید داشت.

مبلغ ثبت‌نام در دوره: با احتساب تخفیف ۵۰ درصدی، ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان (تا ۱۵ مهرماه)

مدرس دوره: مهندس علیرضا امیری فلاح، متخصص دیجیتال مارکتینگ

جهت دریافت مشاوره، اطلاع از سرفصل‌های دوره یا ثبت نام در دوره با شماره تلفن یا آیدی زیر در ارتباط باشید.

تلفن: ۰۹۱۲۷۸۶۲۴۳۱

آیدی تلگرام: @BackstageContact

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۴۲۸۶

بازدید دیروز

۹۶۱۷

بازدید ماه

۱۳۵۰۰۴

بازدید کل

۲۶۰۹۶۷۴۲

افراد آنلاین

۱۰۶

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.