سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

-

 خمیر پلاستیسول با عنوان خمیر درب جار و یا کامپاند جهت آب بندی درب های فلزی شیشه های مربا ,عسل,رب و .... مورد استفاده قرار میگیرد. این خمیر در حالت اولیه در بشکه های 200 کیلوگرمی بصورت مایع قرار دارد که پس از تزریق به کانال مربوط درب جار در محل پرس دوم بصورت اتوماتیک پخت میشود و بعد از خنک کاری بعنوان یک لایه لاستیک وظیفه گاز بندی محصول داخل ظرف را ایفا میکند. تولید پلاستیسول های مرغوب دارای تکنولوژی بالایی بوده و تحت نظارت استاندارد سازمان غذا و داروی آمریکا  FDA  تولید میگردد. خمیر پلاستیسول این شرکت به علت استفاده از ماشین آلات و مواد اولیه آلمانی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در 4 گرید متفاوت در خدمت تولید کنندگان درب جار کشور با مرکزیت تبریز میباشد. محصول ارائه شده این شرکت دارای پروانه ساخت سازمان غذا و داروی ایران میباشد و با کلیه دستگاه های ایرانی ,آلمانی و چینی سازگار است. جهت اطلاع از قیمت و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09029348675 تماس بگیرید. شرکت پلاست صنعت آتیه غرب  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
عرضه پلاستیسول درب شیشه جار ( خمیر آب بندی)

عرضه پلاستیسول درب شیشه جار ( خمیر آب بندی)

عرضه پلاستیسول درب شیشه جار ( خمیر آب بندی)
niloofar.rafineh@gmail.com
۴۸

توضیحات

 خمیر پلاستیسول با عنوان خمیر درب جار و یا کامپاند جهت آب بندی درب های فلزی شیشه های مربا ,عسل,رب و .... مورد استفاده قرار میگیرد. این خمیر در حالت اولیه در بشکه های 200 کیلوگرمی بصورت مایع قرار دارد که پس از تزریق به کانال مربوط درب جار در محل پرس دوم بصورت اتوماتیک پخت میشود و بعد از خنک کاری بعنوان یک لایه لاستیک وظیفه گاز بندی محصول داخل ظرف را ایفا میکند.

تولید پلاستیسول های مرغوب دارای تکنولوژی بالایی بوده و تحت نظارت استاندارد سازمان غذا و داروی آمریکا  FDA  تولید میگردد.

خمیر پلاستیسول این شرکت به علت استفاده از ماشین آلات و مواد اولیه آلمانی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در 4 گرید متفاوت در خدمت تولید کنندگان درب جار کشور با مرکزیت تبریز میباشد.

محصول ارائه شده این شرکت دارای پروانه ساخت سازمان غذا و داروی ایران میباشد و با کلیه دستگاه های ایرانی ,آلمانی و چینی سازگار است.

جهت اطلاع از قیمت و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09029348675 تماس بگیرید.

شرکت پلاست صنعت آتیه غرب

 





آگهی های مشابه

بازدید روز

۶۴۷۸

بازدید دیروز

۲۱۲۱۸

بازدید ماه

۱۲۷۵۷۹

بازدید کل

۲۶۰۸۹۳۱۷

افراد آنلاین

۵۲

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.