سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

-

  گوگرد قسمتی از هر سلول زنده است و در سنتز آمینواسیدهای سیستئین و متیونین و به‌طورکلی پروتئین‌ها و همچنین ویتامین‌ها شرکت دارد. در مقایسه با مصرف عناصر ماکرو، در بعضی از گیاهان مقدار گوگرد هم ردیف فسفر موردنیاز هست و در برخی برابر و در برخی دیگر مقدار فسفر بیشتر است، به‌طوری‌که می‌توان گفت گوگرد و فسفر به مقادیر مساوی موردنیاز گیاهان می‌باشند. بکار بردن حضور گوگرد در افزایش اندازه و وزن دانه‌های گیاهی و همچنین افزایش راندمان نیتروژن در سنتز پروتئین اهمیت دارد، کمبود گوگرد در یونجه و علوفه باعث کاهش راندمان مصرف نیتروژن می‌شود بنابراین بکار بردن کودهای نیتروژنِ و گوگردی با نسبت باعث بهبود کيفيت این محصولات شده و ازنظر اقتصادی و زیست‌محیطی نيز بيشتر قابل‌قبول است. علائم کمبود گوگرد با علائم کمبود نیتروژن مشابهت دارد، به‌طورکلی علائم کمبود گوگرد شامل از دست دادن رنگ سبز در کل گیاه هست که تفاوت آن با نیتروژن در این است که در کمبود نیتروژن، کاهش رنگ ابتدا در برگ‌های مسن اتفاق می‌افتد.  گوگرد عنصری است غی

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
گوگرد مایع غیراکسیده

گوگرد مایع غیراکسیده

گوگرد مایع غیراکسیده
اردبیل

arad.shimy@gmail.com
۴۸۱

توضیحات

  گوگرد قسمتی از هر سلول زنده است و در سنتز آمینواسیدهای سیستئین و متیونین و به‌طورکلی پروتئین‌ها و همچنین ویتامین‌ها شرکت دارد. در مقایسه با مصرف عناصر ماکرو، در بعضی از گیاهان مقدار گوگرد هم ردیف فسفر موردنیاز هست و در برخی برابر و در برخی دیگر مقدار فسفر بیشتر است، به‌طوری‌که می‌توان گفت گوگرد و فسفر به مقادیر مساوی موردنیاز گیاهان می‌باشند. بکار بردن حضور گوگرد در افزایش اندازه و وزن دانه‌های گیاهی و همچنین افزایش راندمان نیتروژن در سنتز پروتئین اهمیت دارد، کمبود گوگرد در یونجه و علوفه باعث کاهش راندمان مصرف نیتروژن می‌شود بنابراین بکار بردن کودهای نیتروژنِ و گوگردی با نسبت باعث بهبود کيفيت این محصولات شده و ازنظر اقتصادی و زیست‌محیطی نيز بيشتر قابل‌قبول است. علائم کمبود گوگرد با علائم کمبود نیتروژن مشابهت دارد، به‌طورکلی علائم کمبود گوگرد شامل از دست دادن رنگ سبز در کل گیاه هست که تفاوت آن با نیتروژن در این است که در کمبود نیتروژن، کاهش رنگ ابتدا در برگ‌های مسن اتفاق می‌افتد.

 گوگرد عنصری است غیر محلول در آب و تا زمانی که اکسید نشود (به فرم سولفات یا سولفیت )در آب محلول نیست. گوگردهای پودری جهت اصلاح خاک باید در کنار تیوباسیلوس قرار گیرند و این عمل لازمه شرایط پیچیده‌ای چون رطوبت، ماده آلی، دمای ایدئال و سطح تماس هست و فراهم نمودن همه‌ی این شرایط زمان‌بر بوده و با توجه به نبود ماده آلی خاک کمی غیرممکن است. گوگرد مایع غیراکسیده (فعال) تولیدی شرکت آراد شیمی سبز بنیان دارای ماده آلی، پتاسیم، نیتروژن هست. گوگرد غیراکسیده یعنی گوگرد در حال احیا و بدون نیاز به باکتری و سایر شرایط محیطی هست و چون غیراکسیده است  قدرت بالایی در استریل خاک دارد و به جهت تبادل کاتیون بین ذرات رس و هیدروژن در مدت کوتاهی بافت خاک را نرم و سلِ شکنی می‌کند. این محصول کاملاً محلول  و به سرعت جذب و در متابولیسم گیاهی با کمترین انرژی و زمان (بر خلاف فرم اکسیده که  بعد از جذب باید به فرم غیر اکسیده تبدیل شده تا قابلیت مصرف را داشته باشد) قابل استفاده است جذب و مصرف می‌شود.

 

 

مزایای گوگرد مایع غیر اکسیده آرامین

  1. تنظیم Ph، استریل و اصلاح خاک
  2. قارچ‌کش و نماتدکش
  3. افزایش خواص کیفی و کمی محصول
  4. کاهش اسیدیته خاک‌های آهکی و افزایش حلالیت سایر عناصر غذایی کم‌مصرف (ریزمغذی‌ها)
  5. کاهش تثبیت فسفر در خاک‌های آهکی
  6. دورکنندگی آفات (کنه، شته و تریپس و پسیل)
  7. کاهش تجمع نیترات در محصولات کشاورزی
  8. حذف بی‌کربنات از آب آبياری و خاک و افزایش جذب عناصر غذایی گیاه به‌ویژه ریزمغذی‌ها
  9. افزایش قدرت سیستم ایمنی گیاهان و درنتیجه توان بالاتر گیاه برای مقابله با تنش‌های زنده و غیرزنده
  10. ایجاد تعادل در متابولیسم گیاهان و بهبود سنتز پروتئین و درنتیجه رشد بهتر گیاهان

 





آگهی های مشابه

بازدید روز

۹۷۶

بازدید دیروز

۸۴۴۷

بازدید ماه

۹۸۶۹۴

بازدید کل

۲۵۷۷۲۴۰۶

افراد آنلاین

۳۱

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.