سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- تجهیزات آتش نشانی , تجهیزات آتش نشانی پامچال , قرقره هوزریل , جعبه آتش نشانی , کپسول آتش نشانی , قرقره آتش نشانی , شیلنگ برزنتی , هوزریل , کپسول آتش نشانی آب و گاز ,

گروه صنعتی پامچال در سال 1361 با مدیریت آقای مهندس هراتیان تاسیس گردید و با سعی و تلاش شبانه روزی ایشان و پرسنل توانست به موفقیت چشم گیری در زمینه تولید تجهیزات آتش نشانی دست پیدا کند؛ و هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انبوه و سفارشی تجهیزات آتش نشانی اعم از جعبه های آتش نشانی ،هوزریل و کپسول های آتش نشانی با قیمت و شرایط فروش استثنایی در کشور ، ارسال به موقع و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش بی نظیر توانسته از پیشروان این عرصه در کشور باشد . گروه صنعتی پامچال اولین تولید کننده تجهیزات آتش نشانی  در کشور با کسب استانداردهای لازم از سامان ملی استاندارد و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران می باشد ؛ علاوه بر این  کسب استانداردهای کیفیت iso 9001  و همچنین  iso/TS1004 : 2008   از شرکت GL آلمان از دیگر دستاورد های این مجموعه می باشد . گروه پامچال خدمات گسترده ای در سطح کشور و خارج کشور انجام داده از جمله همکاری با پروژه های بزرگی همچون شرکت نفت و گاز پتروشیمی ، حرمین ائمه معصومین ، بیمارستان لبافی نژاد تهران و ... .

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
تجهیزات آتش نشانی پامچال

تجهیزات آتش نشانی پامچال

تجهیزات آتش نشانی پامچال
تهران یوسف آباد ، جنب میدان سلماس ، پلاک 96

pamchal.fire@yahoo.com
۲۶۲

توضیحات

گروه صنعتی پامچال در سال 1361 با مدیریت آقای مهندس هراتیان تاسیس گردید و با سعی و تلاش شبانه روزی ایشان و پرسنل توانست به موفقیت چشم گیری در زمینه تولید تجهیزات آتش نشانی دست پیدا کند؛ و هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انبوه و سفارشی تجهیزات آتش نشانی اعم از جعبه های آتش نشانی ،هوزریل و کپسول های آتش نشانی با قیمت و شرایط فروش استثنایی در کشور ، ارسال به موقع و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش بی نظیر توانسته از پیشروان این عرصه در کشور باشد .

گروه صنعتی پامچال اولین تولید کننده تجهیزات آتش نشانی  در کشور با کسب استانداردهای لازم از سامان ملی استاندارد و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران می باشد ؛ علاوه بر این  کسب استانداردهای کیفیت iso 9001  و همچنین  iso/TS1004 : 2008   از شرکت GL آلمان از دیگر دستاورد های این مجموعه می باشد .

گروه پامچال خدمات گسترده ای در سطح کشور و خارج کشور انجام داده از جمله همکاری با پروژه های بزرگی همچون شرکت نفت و گاز پتروشیمی ، حرمین ائمه معصومین ، بیمارستان لبافی نژاد تهران و ... .

همچنین این شرکت در زمینه اعطای نمایندگی در کل کشور بسیار فعال بوده و در حال حاضر دارای بیش از 100 نماینده فعال در سطح کشور می باشد .

آدرس : تهران یوسف آباد ، جنب میدان سلماس  ، پلاک 96

تلفن : 02188024116

واتساپ : 09120129249

http://www.pamchalfire.com

 

تجهیزات آتش نشانی پامچال

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۳۴۲۹

بازدید دیروز

۱۹۱۷۰

بازدید ماه

۷۸۳۳۴

بازدید کل

۲۶۰۴۰۰۷۲

افراد آنلاین

۷۷

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.