سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- #آرال شیمی, #مواد ضدعفونی کننده, #پراستیک اسید, #پراکسیدین, #فود گرید,

ضدعفونی کننده دست و سطوح فوداسیب بر پایه پراستیک اسید است که یکی از موثرترین و ایمن ترین ضدعفونی کننده های دست و سطوح است. این ماده قابلیت از بین بردن 99.999% میکروارگانیزم های بیماری زا از جمله باکتری، ویروس، قارچ و .. را دارد. مکانیسم عمل باکتریوسایدی فوداسیب با اثر بر روی اسپورها و غشای باکتری می باشد. بنابراین باعث حذف شکل رویشی تمامی میکروارگانیسم ها و ضدعفونی سطوح مربوطه شود. نام فوداسیب برگرفته از واژه food به معنای غذا و واژه Cib به معنای سلامتی و تندرستی می باشد. از آن جا که مواد تشکیل دهنده این محصول فود گرید(خوراکی) می باشند لذا به نوعی جزو محصولات ارگانیک به شمار می رود. فوداسیب کاملا سازگار با انسان و محیط زیست و عاری از هرگونه مواد سمی و سرطان زا می باشد و هیچگونه عوارض جانبی برای انسان و محیط زیست ایجاد نمی کند. با توجه به این که این محصول دارای نشان سیب سبز سلامت سازمان غذا و داروی کشور، پروانه بهداشتی ساخت و بهره برداری وزارت بهداشت و درمان و همچنین لایسنس های معتبر بین المللی FDA و EPA می باشد، جهت ضدعفونی کردن دست مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، این م

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
محلول ضدعفونی کننده فوداسیب-پراکسیدین

محلول ضدعفونی کننده فوداسیب-پراکسیدین

aralshimigolestan@gmail.com
۲۸۱

توضیحات

ضدعفونی کننده دست و سطوح فوداسیب بر پایه پراستیک اسید است که یکی از موثرترین و ایمن ترین ضدعفونی کننده های دست و سطوح است. این ماده قابلیت از بین بردن 99.999% میکروارگانیزم های بیماری زا از جمله باکتری، ویروس، قارچ و .. را دارد. مکانیسم عمل باکتریوسایدی فوداسیب با اثر بر روی اسپورها و غشای باکتری می باشد. بنابراین باعث حذف شکل رویشی تمامی میکروارگانیسم ها و ضدعفونی سطوح مربوطه شود. نام فوداسیب برگرفته از واژه food به معنای غذا و واژه Cib به معنای سلامتی و تندرستی می باشد.
از آن جا که مواد تشکیل دهنده این محصول فود گرید(خوراکی) می باشند لذا به نوعی جزو محصولات ارگانیک به شمار می رود. فوداسیب کاملا سازگار با انسان و محیط زیست و عاری از هرگونه مواد سمی و سرطان زا می باشد و هیچگونه عوارض جانبی برای انسان و محیط زیست ایجاد نمی کند. با توجه به این که این محصول دارای نشان سیب سبز سلامت سازمان غذا و داروی کشور، پروانه بهداشتی ساخت و بهره برداری وزارت بهداشت و درمان و همچنین لایسنس های معتبر بین المللی FDA و EPA می باشد، جهت ضدعفونی کردن دست مورد استفاده قرار می گیرد.
علاوه بر این، این محصول جهت ضدعفونی کردن انواع سطوح مخصوصاً سطوح در تماس با پوست و بدن انسان قابل استفاده می باشد و هیچگونه خوردگی برای سطوح ایجاد نمی کند. فوداسیب به دلیل نداشتن مواد اشتعال زا در محیط هایی با خطر ریسک بالای آتش سوزی بدون نگرانی قابل استفاده است. فوداسیب را در هنگام مصرف می بایست به نسبت ۲ سی سی در هر لیتر آب برای دست و نسبت ۳ سی سی در هر لیتر آب برای سطوح با آب رقیق نمایید. بطور کلی هر لیتر محلول فوداسیب، معادل ۳۰۰ لیتر ضدعفونی کننده است. همین نکته عامل موثری برای به صرفه بودن این محصول می باشد باعث استقبال ارگان ها و نهادهایی گردیده که مصرف زیادی داشته ولی بودجه محدودی دارند. کاربرد وسیع این محصول در صنایع مختلف، باعث محبوبیت فوداسیب در میان این صنایع گشته است.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



بازدید روز

۴۸۲۶

بازدید دیروز

۹۶۱۷

بازدید ماه

۱۳۵۵۴۴

بازدید کل

۲۶۰۹۷۲۸۲

افراد آنلاین

۱۷

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.