سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- چسب بین لایه , چسب پکس , چسب لوله چند لایه , چسب پی ای آر تی , چسب PEX , چسب PERT, چسب پنج لایه,

فیلم‌های بسته‌بندی چندلایه با ساختاری خاص برای استفاده در بسته‌بندی مواد غذایی طراحی شده‌اند. این فیلم‌ها به دلیل توانایی جلوگیری از نفوذ اکسیژن و رطوبت، قابلیت محافظت از مواد غذایی برای مدت طولانی را دارند.این توانایی به کمک ترکیب پلیمرهای قطبی و غیرقطبی  در ساختار فیلم چندلایه حاصل می‌شود. اما به دلیل ناسازگاری بین اجزا چسبندگی ضعیفی بین لایه‌ها وجود دارد. برای رفع این مشکل نسل نوینی از چسب‌ها با عنوان چسب بین لایه‌ای طراحی شده‌اند. چسب بین لایه‌ای در ساختار فیلم چندلایه پلی‌اتیلن یا پلی‌پروپیلن به عنوان پلیمرهای معمول مورد استفاده در تهیه فیلم به کمک فرایند کواکستروژن با پلیمرهای قطبی مانند EVOH، PA و PET در ساختاری چندلایه ترکیب می‌شوند. اما چالش اصلی در این فیلم‌ها کیفیت چسبندگی بین لایه‌های ناسازگار موجود است. بر همین اساس، چسب بین لایه‌ای با عاملیتی و عملکردی دوگانه به عنوان بهبود دهنده چسبندگی و سازگارکننده بین دو لایه استفاده می‌شود.  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
چسب بین لایه‌ای برای فیلم‌های بسته‌بندی

چسب بین لایه‌ای برای فیلم‌های بسته‌بندی

چسب بین لایه‌ای برای فیلم‌های بسته‌بندی
اصفهان-بلوار دانشگاه صنعتی-شهرک علمی تحقیقاتی

info@ariapolymer.ir
۲۶۵

توضیحات

فیلم‌های بسته‌بندی چندلایه با ساختاری خاص برای استفاده در بسته‌بندی مواد غذایی طراحی شده‌اند. این فیلم‌ها به دلیل توانایی جلوگیری از نفوذ اکسیژن و رطوبت، قابلیت محافظت از مواد غذایی برای مدت طولانی را دارند.این توانایی به کمک ترکیب پلیمرهای قطبی و غیرقطبی  در ساختار فیلم چندلایه حاصل می‌شود. اما به دلیل ناسازگاری بین اجزا چسبندگی ضعیفی بین لایه‌ها وجود دارد. برای رفع این مشکل نسل نوینی از چسب‌ها با عنوان چسب بین لایه‌ای طراحی شده‌اند.

چسب بین لایه‌ای در ساختار فیلم چندلایه

پلی‌اتیلن یا پلی‌پروپیلن به عنوان پلیمرهای معمول مورد استفاده در تهیه فیلم به کمک فرایند کواکستروژن با پلیمرهای قطبی مانند EVOH، PA و PET در ساختاری چندلایه ترکیب می‌شوند. اما چالش اصلی در این فیلم‌ها کیفیت چسبندگی بین لایه‌های ناسازگار موجود است. بر همین اساس، چسب بین لایه‌ای با عاملیتی و عملکردی دوگانه به عنوان بهبود دهنده چسبندگی و سازگارکننده بین دو لایه استفاده می‌شود.

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۴۲۱۱

بازدید دیروز

۲۱۲۱۸

بازدید ماه

۱۲۵۳۱۲

بازدید کل

۲۶۰۸۷۰۵۰

افراد آنلاین

۱۲

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.