سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- تنظیم دادخواست, تنظیم لایحه, تنظیظم شکوائیه,

نوشتن لایحه دفاعیه، دادخواست، شکواییه و اظهارنامه یا عریضه نویسی به صورت آنلاین و ارسال آن از طریق ایمیل، تلگرام و واتساپ پذیرش عریضه و دادخواست همه روزه حتی روزهای تعطیل نگارش و ارسال در اسرع وقت تدوین لایحه دفاعیه، دادخواست، شکواییه، اظهارنامه مناسب توسط کادر مجرب حقوقی در دعاوی حقوقی یا کیفری شما کمک شایانی به دفاع و تثبیت حقوق شما در دادرسی خواهد نمود. نوشتن لایحه دفاعیه برای جلسات رسیدگی همچنین دادخواست، شکواییه و اظهارنامه مناسب بعنوان یکی از اهرم های کلیدی در تثبیت حق و حقوق شما و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه در مراجع قضایی به شمار می آید. پس این مهم را به دست گروه متخصص و متهد بسپارسید. در هر مرحله نیاز به مشاروه داشتید از طریق گروه ماه مشاوره و راهنمایی خواهید شد.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
عریضه نویسی آنلاین

عریضه نویسی آنلاین

عریضه نویسی آنلاین
http://failpy.blogfa.com

mmasas72@yahoo.com
۵۸۴

توضیحات

نوشتن لایحه دفاعیه، دادخواست، شکواییه و اظهارنامه یا عریضه نویسی به صورت آنلاین و ارسال آن از طریق ایمیل، تلگرام و واتساپ
پذیرش عریضه و دادخواست همه روزه حتی روزهای تعطیل
نگارش و ارسال در اسرع وقت
تدوین لایحه دفاعیه، دادخواست، شکواییه، اظهارنامه مناسب توسط کادر مجرب حقوقی در دعاوی حقوقی یا کیفری شما کمک شایانی به دفاع و تثبیت حقوق شما در دادرسی خواهد نمود. نوشتن لایحه دفاعیه برای جلسات رسیدگی همچنین دادخواست، شکواییه و اظهارنامه مناسب بعنوان یکی از اهرم های کلیدی در تثبیت حق و حقوق شما و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه در مراجع قضایی به شمار می آید. پس این مهم را به دست گروه متخصص و متهد بسپارسید.
در هر مرحله نیاز به مشاروه داشتید از طریق گروه ماه مشاوره و راهنمایی خواهید شد.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۳۴۷۱

بازدید دیروز

۲۱۲۱۸

بازدید ماه

۱۲۴۵۷۲

بازدید کل

۲۶۰۸۶۳۱۰

افراد آنلاین

۴۸

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.