سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- ترکسیل,ضدزنگ,طوسی,ضدزنگ اُخرایی,رنگ آستر,رنگ آستری,رنگ عایق,

ضد زنگ طوسی کد :NPS 630نام محصول :رنگ آستری بر پايه رزين آلكيد و رنگدانه های طوسی (ضد زنگ طوسی) رنگ آستری بر پایه رزین آلکید و رنگدانه های طوسی ( ضد زنگ طوسی ) ترکسیل با استفاده از بهترين پيگمنتهای ضد خوردگی تهيه گرديده و براي كاربرد در شرايط آب و هوايی معتدل ، جهت حفاظت سطوح آهنی ، تاسيسات ، سازه ها و لوازم خانگی و اداري فلزی در محيطهای ساختمانی و نيمه صنعتی پيشنهاد می شود . زمان خشك شدن ، دوام ، چسبندگی و قدرت پوشانندگی مناسب از مزايای اين محصول می باشد . http://www.turksil.com تلفن کارخانه : 04432723344 :موارد کاربرد : جهت حفاظت سطوح آهنی ، تاسيسات ، سازه ها و لوازم خانگی و اداری فلزی در محيطهای ساختمانی و نيمه صنعتی http://www.turksil.com تلفن کارخانه : 04432723344 روش و مقدار مصرف : سطح مورد نظر را از هر گونه زنگ زدگی ، براده و همچنين چربی ، گرد و خاك و آلودگی پاک کرده و تا خشک شدن کامل آن صبر نمائید . پوسته های رنگ های قدیمی بایستی از سطح زدوده شده و سطحی صاف بدست آید . بنا بر ضرورت ، جهت از بین بردن رنگ های قبلی و زنگ زدگی می توان از سن

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
ضدزنگ طوسی ترکسیل  جهت حفاظت سطوح اهنی

ضدزنگ طوسی ترکسیل جهت حفاظت سطوح اهنی

ضدزنگ طوسی ترکسیل جهت حفاظت سطوح اهنی
ارومیه/شهرک صنعتی فاز یک / خیابان بهاران / خیابان هشتم / سمت چپ ساختمان چهارم

turksil.sales@gmail.com
۲۶۱

توضیحات

ضد زنگ طوسی

کد :NPS 630نام محصول :رنگ آستری بر پايه رزين آلكيد و رنگدانه های طوسی (ضد زنگ طوسی)
رنگ آستری بر پایه رزین آلکید و رنگدانه های طوسی ( ضد زنگ طوسی ) ترکسیل با استفاده از بهترين پيگمنتهای ضد خوردگی تهيه گرديده و براي كاربرد در شرايط آب و هوايی معتدل ، جهت حفاظت سطوح آهنی ، تاسيسات ، سازه ها و لوازم خانگی و اداري فلزی در محيطهای ساختمانی و نيمه صنعتی پيشنهاد می شود . زمان خشك شدن ، دوام ، چسبندگی و قدرت پوشانندگی مناسب از مزايای اين محصول می باشد .

http://www.turksil.com

تلفن کارخانه : 04432723344


:موارد کاربرد :
جهت حفاظت سطوح آهنی ، تاسيسات ، سازه ها و لوازم خانگی و اداری فلزی در محيطهای ساختمانی و نيمه صنعتی

http://www.turksil.com

تلفن کارخانه : 04432723344


روش و مقدار مصرف :
سطح مورد نظر را از هر گونه زنگ زدگی ، براده و همچنين چربی ، گرد و خاك و آلودگی پاک کرده و تا خشک شدن کامل آن صبر نمائید . پوسته های رنگ های قدیمی بایستی از سطح زدوده شده و سطحی صاف بدست آید . بنا بر ضرورت ، جهت از بین بردن رنگ های قبلی و زنگ زدگی می توان از سنباده يا سند بلاست استفاده نمود .

http://www.turksil.com

تلفن کارخانه : 04432723344


1. محتوای ظرف را با مقدار مناسب تینر به تدريج رقیق نموده و بر روی سطح مورد نظر اعمال نمائید . میزان اختلاط تینر به پرايمر بستگی به درجه حرارت محیط ، سطح زیر کار و نیز وسیله رنگ آمیزی دارد . ولي در شرايط معمول رنگ آميزی اين ميزان بر حسب درصد وزنی ، با قلم مو %15-%12 ، با غلتک %12-%10 و با پیستوله %20-%15 می باشد .http://www.turksil.com

تلفن کارخانه : 04432723344



2. اعمال پرايمر در دمای محيط بالای 10 درجه سانتیگراد، دماي سطح 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت كمتر از 80 درصد توصيه می شود .

پس از اتمام کار ، دست ها ، ابزار آلات رنگ آمیزی یا مواد ریخته شده بر روی زمین را با تینر شسته و خشک نمایید . در هنگام استفاده از تینر از دستـور العمل های ایمنی کارخانه سازنده پیروی نمائید .

http://www.turksil.com

تلفن کارخانه : 04432723344

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۵۴۸

بازدید دیروز

۹۵۱۲

بازدید ماه

۵۴۸

بازدید کل

۲۵۹۶۲۲۸۶

افراد آنلاین

۳۴

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.