سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- تهران , اصفهان , مبدل الکتریکی , مبدل , پاورسوئیچینگ,سوئیچینگ,پاور,منبع تغذیه,ترانس,

آداپتورهای سوئیچینگ یک نوع مبدل الکتریکی هستند که جریان متناوب با ولتاژ بالا را به جریان مستقیم با ولتاژ پایین تبدیل می کنند. هم چنین با توجه به فیلترهای حذف نویز خروجی، آداپتورهای سوئیچینگ بهترین گزینه برای تغذیه دوربین های مداربسته می باشند. مهم ترین مزیت منبع تغذیه سوئیچینگ نسبت به مدل ترانسفورماتوری بازده بالای آن است. چرا که ترانزیستور سوئیچینگ فقط در ناحیه قطع و اشباع کار میکند، بنابر این توان مصرفی آن بسیار ناچیز است، که این سبب بالا رفتن بازده می شود. یکی از انواع منابع تغذیه سوئیچینگ، پاور سوئیچینگ فلزی یا آداپتور صنعتی است که شامل برد الکترونیکی درون یک باکس فلزی است که ورودی و خروجی آن ترمینال های تعبیه شده بر باکس می باشد. هنگام انتخاب آداپتور در نظر داشته باشید که جریان مشخص شده برای محصول جریان نامی آن می باشد و در صورتی که قصد دارید از آداپتور جهت مصارفی استفاده نمایید که در آن لازم است چندین ساعت روشن بماند، ۷۵% از جریان نامی را به عنوان جریان آداپتور در نظر بگیر

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
منبع تغذیه

منبع تغذیه

منبع تغذیه
خيابان پروین- صندوق پستي: 81985/155

saya_s_co@yahoo.com
۶۱۰

توضیحات

آداپتورهای سوئیچینگ یک نوع مبدل الکتریکی هستند که جریان متناوب با ولتاژ بالا را به جریان مستقیم با ولتاژ پایین تبدیل می کنند. هم چنین با توجه به فیلترهای حذف نویز خروجی، آداپتورهای سوئیچینگ بهترین گزینه برای تغذیه دوربین های مداربسته می باشند. مهم ترین مزیت منبع تغذیه سوئیچینگ نسبت به مدل ترانسفورماتوری بازده بالای آن است. چرا که ترانزیستور سوئیچینگ فقط در ناحیه قطع و

اشباع کار میکند، بنابر این توان مصرفی آن بسیار ناچیز است، که این سبب بالا رفتن بازده می شود.
یکی از انواع منابع تغذیه سوئیچینگ، پاور سوئیچینگ فلزی یا آداپتور صنعتی است که شامل برد الکترونیکی درون یک باکس فلزی است که ورودی و خروجی آن ترمینال های تعبیه شده بر باکس می باشد.
هنگام انتخاب آداپتور در نظر داشته باشید که جریان مشخص شده برای محصول جریان نامی آن می باشد و در صورتی که قصد دارید از آداپتور جهت مصارفی استفاده نمایید که در آن لازم است چندین ساعت روشن بماند، ۷۵% از جریان نامی را به عنوان جریان آداپتور در نظر بگیرید.
جنس بدنه این دستگاه فلزی بوده و با وجود فن خیال شما از پایین ماندن دمای آن و عمر بالا آسوده است.
 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۵۶۳۳

بازدید دیروز

۸۳۲۳

بازدید ماه

۲۸۴۱۴۷

بازدید کل

۲۵۹۵۷۸۵۹

افراد آنلاین

۲۷

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.