سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- کامپاندتمیزکننده, تمیزکننده سیلندر و ماردون,

"نانو كامپاند تميز كننده" اولين و تنها نانو كامپاند تميز كننده سيلندر و ماردون ميباشد كه با قابليت تميز كاري پيشرفته انواع دستگاه هاي اكسترودر تزريق بلو مولدينگ و ازين دست، طراحي و توليد گرديده است. محصول «Alman Clean »‌ يك تركيب نانو كامپوزيتي پايه پليمري با قابليت تميز كاري بي نقص دستگاه هاي توليدي ميباشد كه به دليل ماهيت نانو ذره اي خود با ورود به خلل و فرج شيار ها و خط و خش هاي ايجاد شده بر روي سيلندر و ماردون هرگونه مواد باقي مانده در اين نواحي را جذب و با خود به خارج از اكسترودر هدايت ميكند. بهره مندي از توانمندي فوق العاده نانو ذرات در بدام انداختن فيزيكي و ايجاد پيوند شيميايي با مواد معدني و آلي رنگدانه ها و ديگر مواد باقي مانده در اكسترودر بالاترين ميزان شستشو و پاك كنندگي را به ارمغان آورده است. محصول«Alman Claen» اين امكان را به شما ميدهد كه بتوانيد به دفعات از اين محصول جهت پاكسازي استفاده نماييد.   "دکترآلمن" برند شرکت دانش بنیان نانوبسپارفکور مخترع و بنیانگذار نانوپلیمرها در کشور &nbs

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
نانوکامپاندتمیزکننده

نانوکامپاندتمیزکننده

نانوکامپاندتمیزکننده
دفترفروش: شیراز, کارخانه: شهرک صنعتی اشتهارد

NANO.POLYMER98@GMAIL.COM
۸۶۵

توضیحات

"نانو كامپاند تميز كننده"

اولين و تنها نانو كامپاند تميز كننده سيلندر و ماردون ميباشد كه با قابليت تميز كاري پيشرفته انواع دستگاه هاي اكسترودر تزريق بلو مولدينگ و ازين دست، طراحي و توليد گرديده است.

محصول «Alman Clean »‌ يك تركيب نانو كامپوزيتي پايه پليمري با قابليت تميز كاري بي نقص دستگاه هاي توليدي ميباشد كه به دليل ماهيت نانو ذره اي خود با ورود به خلل و فرج شيار ها و خط و خش هاي ايجاد شده بر روي سيلندر و ماردون هرگونه مواد باقي مانده در اين نواحي را جذب و با خود به خارج از اكسترودر هدايت ميكند. بهره مندي از توانمندي فوق العاده نانو ذرات در بدام انداختن فيزيكي و ايجاد پيوند شيميايي با مواد معدني و آلي رنگدانه ها و ديگر مواد باقي مانده در اكسترودر بالاترين ميزان شستشو و پاك كنندگي را به ارمغان آورده است.

محصول«Alman Claen» اين امكان را به شما ميدهد كه بتوانيد به دفعات از اين محصول جهت پاكسازي استفاده نماييد.

 

"دکترآلمن"

برند شرکت دانش بنیان نانوبسپارفکور

مخترع و بنیانگذار نانوپلیمرها در کشور

 

WWW.Dr-ALMAN.COM

071-32232482

071-32232483

09171131478

WWW.Instagram.com/DR.ALMAN.CO

 

 

 

 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۶۰۱۸

بازدید دیروز

۹۶۸۳

بازدید ماه

۹۵۲۸۹

بازدید کل

۲۵۷۶۹۰۰۱

افراد آنلاین

۳۳

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.