سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- گریتینگ,گریتینگ فلزی,گریتینگ فولادی,گریتینگ کامپوزیتی,گریتینگ فایبرگلاس,گریتینگ پلاستیکی,بست گریتینگ,

محصول گریتینگ به سازه ای شبکه بندی اطلاق می شود که به عنوان کف پوشش سالن های تولید، پوشش روی کانال های آب ، برق و تاسیسات، سقف های کاذب و همپنین به عنوان پوشش سطوح طبقات، راه پله ها در ساختمان های پتروشیمی ها و نیروگاه ها استفاده می شود. گریتینگ از دو جز باربر و رابط تشکیل شده است که جز باربر وظیفه تحمل بار در گریتینگ و جز رابط وظیفه حفظ ساختار مشبک در گریتینگ را به عهده دارند.  از مزیت های استفاده از گریتینگ در طبقات سایت های پتروشیمی و پالایشگاه، قابلیت ساخت طبقات فلزی با پوشش گریتینگ در اطراف مخازن و تاسیسات و تجهیزات می باشد تا در صورت نصب مخازن و تجهیزات، امکان برداشتن یا افزودن گریتینگ در اطراف مخازن و تاسیسات وجود داشته باشد و در حین حال دسترسی به تجهیزات آسان باشد. لذا شرکت آژینه صنعت اراک آماده همکاری و خدمات دهی به شرکت ها و پیمانکاران محترم صنایع مربوطه می باشد. تلفن تماس: 08633554112 فکس: 08633554093 ایمیل: info@grating.ir قیمت: مطابق با سفارش  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
تولیدکننده گریتینگ فلزی

تولیدکننده گریتینگ فلزی

تولیدکننده گریتینگ فلزی
اراک- شهرک صنعتی خیرآباد

amirasheghhosseini68@yahoo.com
۴۲۲

توضیحات

محصول گریتینگ به سازه ای شبکه بندی اطلاق می شود که به عنوان کف پوشش سالن های تولید، پوشش روی کانال های آب ، برق و تاسیسات، سقف های کاذب و همپنین به عنوان پوشش سطوح طبقات، راه پله ها در ساختمان های پتروشیمی ها و نیروگاه ها استفاده می شود.

گریتینگ از دو جز باربر و رابط تشکیل شده است که جز باربر وظیفه تحمل بار در گریتینگ و جز رابط وظیفه حفظ ساختار مشبک در گریتینگ را به عهده دارند.

 از مزیت های استفاده از گریتینگ در طبقات سایت های پتروشیمی و پالایشگاه، قابلیت ساخت طبقات فلزی با پوشش گریتینگ در اطراف مخازن و تاسیسات و تجهیزات می باشد تا در صورت نصب مخازن و تجهیزات، امکان برداشتن یا افزودن گریتینگ در اطراف مخازن و تاسیسات وجود داشته باشد و در حین حال دسترسی به تجهیزات آسان باشد.

لذا شرکت آژینه صنعت اراک آماده همکاری و خدمات دهی به شرکت ها و پیمانکاران محترم صنایع مربوطه می باشد.

تلفن تماس: 08633554112

فکس: 08633554093

ایمیل: info@grating.ir

قیمت: مطابق با سفارش

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۱۱۷۷

بازدید دیروز

۹۵۱۲

بازدید ماه

۱۱۷۷

بازدید کل

۲۵۹۶۲۹۱۵

افراد آنلاین

۴۵

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.