سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

-

گروه صنعتی تاکستان صنعت غرب تولید کننده مخازن پلی اتیلنیو پلاستیکی و دارنده سه نشان ملی از جشنواره های مختلف می باشد و افتخار حضور فعال در بازار پلی اتیلنی و پلاستیکی سطح کشور را در کارنامه خود دارد این مجموعه تولیدات خود را از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه داخل و خارج کشور انجام می دهد و برای تمامی محصولات خود گارانتی اعطا می کند مخازن و بشکه های تولید این مجموعه دارای خواص زیر می باشد: - در انواع تک لایه - دو لایه و سه لایه . - مقاوم در مقابل تابش نور آفتاب و اشعه UV . - مقاوم در شرایط جوی سرد سیر و گرم سیر . - مقاوم در مقابل مواد شیمیایی . - قابل نصب اتصالات جانبی استاندارد . - قابل استفاده در صنایع و منازل . - قابلیت نصب اتصالات جهت تبدیل به مخزن میکسر . جهت آشنایی بیشتر با محصولات ما و دریافت اطلاعات تکمیلی میتوانید به سایت خصوصی این شرکت با آدرس www.taakteek.com  و یا صفحه instagram  ما به آدرس https://www.instagram.com/taakteek7 مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره مستقیم با شماره  09149418357  ( مهندس قلی زاده ) تماس بگ

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
مخازن پلی اتیلنی – پلاستیکی با ظرفیت  100 تا 10000 لیتری

مخازن پلی اتیلنی – پلاستیکی با ظرفیت 100 تا 10000 لیتری

مخازن پلی اتیلنی – پلاستیکی با ظرفیت 100 تا 10000 لیتری
West Azerbaijan Province, Urmia, Bakeri Blvd, Iran

navid.golizadeh@gmail.com
۴۰۵

توضیحات

گروه صنعتی تاکستان صنعت غرب تولید کننده مخازن پلی اتیلنیو پلاستیکی و دارنده سه نشان ملی از جشنواره های مختلف می باشد و افتخار حضور فعال در بازار پلی اتیلنی و پلاستیکی سطح کشور را در کارنامه خود دارد این مجموعه تولیدات خود را از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه داخل و خارج کشور انجام می دهد و برای تمامی محصولات خود گارانتی اعطا می کند مخازن و بشکه های تولید این مجموعه دارای خواص زیر می باشد:

- در انواع تک لایه - دو لایه و سه لایه .

- مقاوم در مقابل تابش نور آفتاب و اشعه UV .

- مقاوم در شرایط جوی سرد سیر و گرم سیر .

- مقاوم در مقابل مواد شیمیایی .

- قابل نصب اتصالات جانبی استاندارد .

- قابل استفاده در صنایع و منازل .

- قابلیت نصب اتصالات جهت تبدیل به مخزن میکسر .

جهت آشنایی بیشتر با محصولات ما و دریافت اطلاعات تکمیلی میتوانید به سایت خصوصی این شرکت با آدرس www.taakteek.com  و یا صفحه instagram  ما به آدرس https://www.instagram.com/taakteek7 مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره مستقیم با شماره  09149418357  ( مهندس قلی زاده ) تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

گروه صنعتی تاکستان صنعت غرب  

info@taakteek.comwww.taakteek.com

04432752699 - 09149418357

 





آگهی های مشابه

بازدید روز

۴۲۵۴

بازدید دیروز

۹۶۸۳

بازدید ماه

۹۳۵۲۵

بازدید کل

۲۵۷۶۷۲۳۷

افراد آنلاین

۲۳

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.