سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- نانو پوش ,نانوپوشش,چسب ,چسبید ,چسب هل ,چسب چوب ,چسب آکواریوم ,چسب بتن ,چسب دوقلو ,

کد :NPS 520 نام محصول : پوشرنگ نیم پلاستیک درجه ۱ پوشرنگ نیم پلاستیک درجه ۱ نانوپوش بر پایه كوپليمر وینیل استات تولید شده است. این پوشرنگ دارای استاندارد ملی ایران میباشد که از لحاظ پوشش  مقاومت در مقابل خش و مقاومت گچی شدن از استاندارد ملی بالاتر می باشد. استاندارد ها : استاندارد 289 ملی ایران – ASTM خواص، اثرات و مزایا : نانو تکنولوژی قدرت پوشانندگی خشك شدن سريع قلم خوری مناسب رقيق شدن با آب چسبندگی خوب سهولت اجرا ایجاد پوشش یکپارچه و بدون درز بدون بو و عوارض شیمیایی و 100 % آنتی باکتریال قابلیت چسبندگی به انواع سطوح از جمله گچی، سیمانی، بتونی، آجری، آردواز و چوبی مقاوم در برابر هرگونه ترک خوردگی و مقاوم در برابر گچی شدن قابلیت تغییر رنگ با مادر رنگ پلاستیک غیر سمی، غیر قابل اشتعال و قابل کاربرد در مجاورت آب آشامیدنی موارد کاربرد : پوشرنگ نیم پلاستیک درجه 1 نانوپوش بر پایه كوپليمر وینیل استات تولید شده است. این پوشرنگ جهت ک

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
پوشرنگ نیم پلاستیک درجه 1

پوشرنگ نیم پلاستیک درجه 1

پوشرنگ نیم پلاستیک درجه 1
ارومیه/شهرک صنعتی فاز یک / خیابان بهاران / خیابان هشتم / سمت چپ ساختمان چهارم

nanopush.sales@gmail.com
۴۳۴

توضیحات
NPS 520

پوشرنگ نیم پلاستیک درجه ۱

پوشرنگ نیم پلاستیک درجه ۱ نانوپوش بر پایه كوپليمر وینیل استات تولید شده است. این پوشرنگ دارای استاندارد ملی ایران میباشد که از لحاظ پوشش  مقاومت در مقابل خش و مقاومت گچی شدن از استاندارد ملی بالاتر می باشد.

استاندارد ها :
استاندارد 289 ملی ایران – ASTM
خواص، اثرات و مزایا :

نانو تکنولوژی

قدرت پوشانندگی

خشك شدن سريع

قلم خوری مناسب

رقيق شدن با آب

چسبندگی خوب

سهولت اجرا

ایجاد پوشش یکپارچه و بدون درز

بدون بو و عوارض شیمیایی و 100 % آنتی باکتریال

قابلیت چسبندگی به انواع سطوح از جمله گچی، سیمانی، بتونی، آجری، آردواز و چوبی

مقاوم در برابر هرگونه ترک خوردگی و مقاوم در برابر گچی شدن

قابلیت تغییر رنگ با مادر رنگ پلاستیک

غیر سمی، غیر قابل اشتعال و قابل کاربرد در مجاورت آب آشامیدنی

موارد کاربرد :

پوشرنگ نیم پلاستیک درجه 1 نانوپوش بر پایه كوپليمر وینیل استات تولید شده است. این پوشرنگ جهت کلیه سطوح ( گچی، سیمانی، بتونی، آجری، آردواز و چوبی ) داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت عالی در برابر شستشو، خشك شدن سريع، قلم خوری مناسب، رقيق شدن با آب، چسبندگی عالی، سهولت اجرا، نداشتن بوی نامطبوع و سازگاری با محیط زیست از مزایای این پوشرنگ می باشد

روش و مقدار مصرف :

قبل از رنگ آمیزی از طريق جدا نمودن نقاط سست، باز نمودن شکافها و درزها، جدا کردن رنگهای پوسته شده، سطح را آماده سازي نماييد. سپس در صورت نياز با گچ يا بتونه، سطح زيركار را صاف و سپس سنباده كاري كنيد. سطح نهايي قبل از رنگ آميزی مي بايست تميز و بدون هر گونه آلودگي، گرد و خاك و يا چربي باشد.

1- پوشرنگ نیم پلاستیک درجه 1 نانوپوش را با مقدار مناسب آب رقیق نموده و بر روی سطح اعمال نمائید. میزان اختلاط آب با پوشرنگ بنابر درجه حرارت محیط، سطح زیر کار و نیز وسیله رنگ آمیزی متفاوت است ولي در شرايط معمول رنگ آميزي اين ميزان با قلم مو 35  % –  25  %   با غلتک 10 % –  5  %  و با پیستوله 40  % –   35    %   مي باشد.

2- جهت رسیدن به یک سطح رنگ آمیزی شده یکنواخت و یکدست، بنابر سطح زير كار ممكن است حداقل 2 تا 3 مرحله اعمال پوشرنگ مورد نياز باشد.

3- اعمال پوشرنگ در دمای محيط بالاي 10 درجه سانتیگراد، دماي سطح 3درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت كمتر از 80 درصد توصيه می شود.

 

پس از اتمام كار، دستها، ابزار آلات رنگ آميزي يا مواد ريخته شده بر روي زمين را با آب گرم و صابون بشوئيد. جهت جلوگيري از زنگ زدگی، ابزار و تجهيزات رنگ آميزی را با آب شستشو داده و فوراً خشك نمائيد.

 

در صورت بلعيده شدن يا تماس با چشم ( پس از شستشو با مقدار زياد آب ) به مراكز پزشكی مراجعه كنيد. محتویات ظرف در محیط خشک، خنک و دور از نور مستقیم خورشید و با تهويه مناسب نگهداری نمائيد. از یخ زدگی پوشرنگ جلوگیری كنيد. بعد از مصرف درب ظرف را محکم ببندید. بهترين زمان مصرف در صورت نگهداری در شرايط انبارداری مناسب تا 24 ماه پس از تاريخ توليد مي باشد.

 

www.nanopush.net

nanopush.sales@gmail.com

تلفن کارخانه : 04432723344

 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۱۴۲۲

بازدید دیروز

۸۴۴۷

بازدید ماه

۹۹۱۴۰

بازدید کل

۲۵۷۷۲۸۵۲

افراد آنلاین

۳۰۹

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.