امتیازات ویلا طبیعی است که شما برای خرید ویلا در شمال، در هر منطقه ای مبلغ قابل توجهی می پردازید و اطمینان داشتن از وضعیت معامله صورت گرفته، قوت قلبی برایتان است. از این رو سند دار بودن این ملک از جمله امتیازات برجسته این ویلا جنگلی می باشد که با ایجاد احساس اطمینان در طرفین قرار داد، لذت اندیشیدن به داشتن محیطی شخصی برای گذراندن تعطیلات را در ذهن خریداران خود می پروراند. ویلایی سند دار که اگر چه مجهز به خوابی مستر می باشد که با فراهم سازی امکانات رفاهی موجب آسایش و راحتی بیشتر شما می شود، اما نقطه قابل توجه آن وجود تراسی اختصاصی و مسقف در این اتاق و از همه مهم تر زیر چشم قرار دادن طبیعت بکر و سبز مازندران می باشد که پناهگاهی امن برای خیال پردازی و غرق شدن در رویاهایتان است. از دیگر جذابیت های وسوسه کننده این ویلا نوساز می توان ب" />

سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- خرید ویلا در شمال, خرید ویلای خاص در شمال, خرید ویلای لوکس در شمال, خرید و فروش ویلا در شمال, فروش ویلا در شمال, خرید ویلا,

امتیازات ویلا

طبیعی است که شما برای خرید ویلا در شمال، در هر منطقه ای مبلغ قابل توجهی می پردازید و اطمینان داشتن از وضعیت معامله صورت گرفته، قوت قلبی برایتان است. از این رو سند دار بودن این ملک از جمله امتیازات برجسته این ویلا جنگلی می باشد که با ایجاد احساس اطمینان در طرفین قرار داد، لذت اندیشیدن به داشتن محیطی شخصی برای گذراندن تعطیلات را در ذهن خریداران خود می پروراند. ویلایی سند دار که اگر چه مجهز به خوابی مستر می باشد که با فراهم سازی امکانات رفاهی موجب آسایش و راحتی بیشتر شما می شود، اما نقطه قابل توجه آن وجود تراسی اختصاصی و مسقف در این اتاق و از همه مهم تر زیر چشم قرار دادن طبیعت بکر و سبز مازندران می باشد که پناهگاهی امن برای خیال پردازی و غرق شدن در رویاهایتان است. از دیگر جذابیت های وسوسه کننده این ویلا نوساز می توان ب
ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
خرید ویلا نیم پیلوت شیک

خرید ویلا نیم پیلوت شیک

خرید ویلا نیم پیلوت شیک
مازندران- چمستان- منطقه امیرآباد

avalkhune@gmail.com
۴۸۶

توضیحات

امتیازات ویلا

طبیعی است که شما برای خرید ویلا در شمال، در هر منطقه ای مبلغ قابل توجهی می پردازید و اطمینان داشتن از وضعیت معامله صورت گرفته، قوت قلبی برایتان است. از این رو سند دار بودن این ملک از جمله امتیازات برجسته این ویلا جنگلی می باشد که با ایجاد احساس اطمینان در طرفین قرار داد، لذت اندیشیدن به داشتن محیطی شخصی برای گذراندن تعطیلات را در ذهن خریداران خود می پروراند.
ویلایی سند دار که اگر چه مجهز به خوابی مستر می باشد که با فراهم سازی امکانات رفاهی موجب آسایش و راحتی بیشتر شما می شود، اما نقطه قابل توجه آن وجود تراسی اختصاصی و مسقف در این اتاق و از همه مهم تر زیر چشم قرار دادن طبیعت بکر و سبز مازندران می باشد که پناهگاهی امن برای خیال پردازی و غرق شدن در رویاهایتان است.
از دیگر جذابیت های وسوسه کننده این ویلا نوساز می توان به معماری و دیزاین داخلی امروزی آن اشاره کرد. اختصاص دادن بخش اعظمی از محیط داخلی به آشپزخانه و وجود کابینت های شیک و جا دار در آن، استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار در فضا سازی اتاق ها و تزیین دیوار ها، وجود پنجره هایی بزرگ و قدی در بخش های نورگیر اتاق ها و نشیمن، استفاده از سرامیک و سنگ های آنتیک در دیزاین سرویس های بهداشتی از جمله امتیازات برجسته این ویلا می باشد که بدون شک این ویلا را نسبت به دیگر ویلا های هم تراز خود در شهر چمستان در جایگاه والا تری قرار می دهد.
ویلایی 3 خوابه که با توجه به اهمیت محوطه سازی، توجه به نمای خارجی و استفاده از متریال سنگ در ساختار آن و از همه مهم تر درخت کاری و ایجاد فضای سبز در قسمت ورودی ویلا ظاهری خیره کننده و لوکس به خود گرفته و در همان بدو ورود توجه شما را به خود جلب می نماید.

لوکیشن ویلا

این ویلا جنگلی در قسمت ویلایی نشین منطقه امیر آباد چمستان قرار دارد که به دلیل نزدیکی به جاده اصلی و اتصالات آن از امکانات شهری مانند رستوران ها، کافی شاپ ها و... برخوردار می باشد. ویلایی جنگلی در خوش آب و هوا ترین منطقه مازندران که به دلیل دیوارکشی و داشتن پارکینگ اختصاصی از امنیت بالایی برخوردار بوده و از این رو به عنوان گزینه ای مناسب برای خانواده ها  .  و مجردان محسوب می شود برای مشاهده ویلاهای خاص و لوکس به وبسایت اول خونه مراجعه نمایید.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۷۳۱۱

بازدید دیروز

۲۴۹۷۸

بازدید ماه

۱۰۷۱۹۴

بازدید کل

۲۶۰۶۸۹۳۲

افراد آنلاین

۴۲

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.