سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- نظافتچی آقا کرج, نظافتچی خانم کرج, کرج نظافت, تاسیسات کرج,تاسیسات ساختمان کرج,

کنترات، یک اپلیکیشن همه ‌کاره‌ ی خدمات تخصصی منزل و محل کاره برای همه‌ ی خدماتی که ممکنه بهشون احتیاج پیدا کنید و بخواهید یک متخصص اون مسئله رو حل کنه. این اپ رو می تونید از بازار و مایکت و سیب اپ دانلود کنید.   در این خصوص در تمامی مشاغل و تخصص ها از جمله   تاسیسات، بنایی، نجاری، نما و کفسابی، نقاشی ساختمان، درب و پنجره، دکوراسیون داخلی، جوشکاری، شیشه و قابسازی، سمپاشی ساختمان، کابینت، کلیدسازی، استخر و سونا و جکوزی، حمل نخاله، هوشمند سازی ساختمان، بازسازی ساختمان، باربری، تعمیر لوازم خانگی و صوتی و تصویری و اداری، آشپزی در محل، ظروف کرایه، نظافت ساختمان، آتیله و عکاسی، انجام امور به جای شما، تعمیرات مبل، باغبانی، آرایشگر آقایان و ...   به صورت رایگان بدون نیاز به سفته و ... متخصص ثبت نام می نماید... برای اطلاعات بیشتر با شماره 32761503 یا 09023110162 تماس حاصل نمایید.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
تاسیسات ساختمان در کرج

تاسیسات ساختمان در کرج

تاسیسات ساختمان در کرج
بلوار دانش آموز - ساختمان مهرگان - واحد 401

alborzcontrat@gmail.com
۵۴۸

توضیحات

کنترات، یک اپلیکیشن همه ‌کاره‌ ی خدمات تخصصی منزل و محل کاره برای همه‌ ی خدماتی که ممکنه بهشون احتیاج پیدا کنید و بخواهید یک متخصص اون مسئله رو حل کنه. این اپ رو می تونید از بازار و مایکت و سیب اپ دانلود کنید.

 

در این خصوص در تمامی مشاغل و تخصص ها از جمله

 

تاسیسات، بنایی، نجاری، نما و کفسابی، نقاشی ساختمان، درب و پنجره، دکوراسیون داخلی، جوشکاری، شیشه و قابسازی، سمپاشی ساختمان، کابینت، کلیدسازی، استخر و سونا و جکوزی، حمل نخاله، هوشمند سازی ساختمان، بازسازی ساختمان، باربری، تعمیر لوازم خانگی و صوتی و تصویری و اداری، آشپزی در محل، ظروف کرایه، نظافت ساختمان، آتیله و عکاسی، انجام امور به جای شما، تعمیرات مبل، باغبانی، آرایشگر آقایان و ...

 

به صورت رایگان بدون نیاز به سفته و ... متخصص ثبت نام می نماید...

برای اطلاعات بیشتر با شماره 32761503 یا 09023110162 تماس حاصل نمایید.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۱۴۶۰۲

بازدید دیروز

۱۰۴۴۱

بازدید ماه

۷۰۳۳۷

بازدید کل

۲۶۰۳۲۰۷۵

افراد آنلاین

۱۸

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.