سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- کوچینگ,

  تعريف نسبتا متداول کوچينگ:   کوچينگ يک همکاري و مشارکت بين کوچ “که گاهي با عنوان مربي يا رهيار نيز مينامند”  و مراجعه کننده است که با استفاده از آن، مراجعه کننده با استفاده از تفکر عميق و خلاقيت خود،  توانايي شخصي و حرفه اي خود را افزايش ميدهد.       كوچينگيك حرفه نسبتا نوين است که به سرعت در کشورهاي توسعه يافته در حال گسترش است. کوچينگ با بازاري در حدود 2 ميليارد دلار، در سال 2016 يکي از 5 حرفه برتر دنيا از لحاظ شتاب توسعه حرفه اي بوده است.با توجه به تنوع اهدافي که ما انتخاب ميکنيم و مزاياي اثبات شده اين حرفه، کوچينگ هم حيطه هاي مختلفي را براي تخصصي شدن فرايندها و ابزارهايش، توسعه داده است.   کوچينگ شخصي، کوچينگ سبک زندگي، کوچينگ استارتاپ ها، کوچينگ سازماني، کوچينگ سلامت، کوچينگ تيم ها، کوچينگ مديران و کوچينگ کسب و کار، نمونه هايي از اين حيطه ها هستند.  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
کوچینگ ایرانیان

کوچینگ ایرانیان

کوچینگ ایرانیان
پونک

sanazmirimy47@gmail.com
۴۸۳

توضیحات
 
تعريف نسبتا متداول کوچينگ:
 
کوچينگ يک همکاري و مشارکت بين کوچ “که گاهي با عنوان مربي يا رهيار نيز مينامند”  و مراجعه کننده است که با استفاده از آن، مراجعه کننده با استفاده از تفکر عميق و خلاقيت خود،  توانايي شخصي و حرفه اي خود را افزايش ميدهد.
 
 
 
كوچينگيك حرفه نسبتا نوين است که به سرعت در کشورهاي توسعه يافته در حال گسترش است. کوچينگ با بازاري در حدود 2 ميليارد دلار، در سال 2016 يکي از 5 حرفه برتر دنيا از لحاظ شتاب توسعه حرفه اي بوده است.با توجه به تنوع اهدافي که ما انتخاب ميکنيم و مزاياي اثبات شده اين حرفه، کوچينگ هم حيطه هاي مختلفي را براي تخصصي شدن فرايندها و ابزارهايش، توسعه داده است.
 
کوچينگ شخصي، کوچينگ سبک زندگي، کوچينگ استارتاپ ها، کوچينگ سازماني، کوچينگ سلامت، کوچينگ تيم ها، کوچينگ مديران و کوچينگ کسب و کار، نمونه هايي از اين حيطه ها هستند.
 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۱۲۴۶۸

بازدید دیروز

۱۹۱۷۰

بازدید ماه

۸۷۳۷۳

بازدید کل

۲۶۰۴۹۱۱۱

افراد آنلاین

۲

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.