سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- رنگ ساختماني , پلي اورتان , صنعتي , رنگ ترافيك , اپوكسي , دريايي , استخري , اتيل سيليكات , زينكريچ ,

بازرگانی رنگ محمدي از سال ١٣٥٨ فعاليت خود را آغاز كرده و تاكنون در زمينه فروش رنگهاي صنعتي تخصصي توانسته بخشي از درخواست بازار ايران را فراهم آورد و همچنان بعنوان بزرگترين مركزتخصصي فروش رنگهاي صنعتي ايران فعاليت خود را ادامه ميدهد.نمایندگی پارس پامچال محمدی معتبرترین برندهای ایران(هادی رنگ،هاویلوکس،سحر،رنگسازی ایران،پارس پامچال)آغاز کرده و با افتخارتاکنون توانسته بخش زیادی از نیاز بازار و فروشندگان رنگ ایران را تامین و پخش نماید. بازرگانی ما بزرگترین مرکز تهیه و توزیع رنگهای صنعتی،ساختمانی،پلی اورتان،اپوکسی،ترافیک با معتبرترین برند ایران(پارس پامچال)میباشد.و در چند سال اخیر با خرید و راه اندازی دستگاه تینت کامپیوتری با تکنولوژی روزدنیا همگام میگردد. رنگ صنعتی چیست ؟ رنگ ها از ترکیبات شیمیایی مختلفی در کارخانجات صنعتی تولید می شوند. معمولا برای جلوگیری از ساییدگی و خوردگی بدنه در صنایع مانند بدنه کشتی ها ،رنگ آمیزی لوله ها و غیره به کار می رود. از مهمترین صنایع طرفدار رنگ صنعتی می توان به صنعت خودرو سازان و واگن سازی اشاره کرد. در بسته بندی

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
رنگ پارس پامچال

رنگ پارس پامچال

رنگ پارس پامچال
تهران-تهرانسر بلوار گلها نبش خ 17 پ 244

pamchalpars201@gmail.com
۷۳۲

توضیحات

بازرگانی رنگ محمدي از سال ١٣٥٨ فعاليت خود را آغاز كرده و تاكنون در زمينه فروش رنگهاي صنعتي تخصصي توانسته بخشي از درخواست بازار ايران را فراهم آورد

و همچنان بعنوان بزرگترين مركزتخصصي فروش رنگهاي صنعتي ايران فعاليت خود را ادامه ميدهد.نمایندگی پارس پامچال محمدی معتبرترین برندهای ایران(هادی

رنگ،هاویلوکس،سحر،رنگسازی ایران،پارس پامچال)آغاز کرده و با افتخارتاکنون توانسته بخش زیادی از نیاز بازار و فروشندگان رنگ ایران را تامین و پخش نماید.

بازرگانی ما بزرگترین مرکز تهیه و توزیع رنگهای صنعتی،ساختمانی،پلی اورتان،اپوکسی،ترافیک با معتبرترین برند ایران(پارس پامچال)میباشد.و در چند سال اخیر

با خرید و راه اندازی دستگاه تینت کامپیوتری با تکنولوژی روزدنیا همگام میگردد.

رنگ صنعتی چیست ؟
رنگ ها از ترکیبات شیمیایی مختلفی در کارخانجات صنعتی تولید می شوند.

معمولا برای جلوگیری از ساییدگی و خوردگی بدنه در صنایع مانند بدنه کشتی ها ،رنگ آمیزی لوله ها و غیره به کار می رود.

از مهمترین صنایع طرفدار رنگ صنعتی می توان به صنعت خودرو سازان و واگن سازی اشاره کرد.

در بسته بندی های مواد غذایی در قوطی های کنسرو نیز از رنگ صنعتی برای جلوگیری از خوردگی و خراب شدن محتوای غذا در آن به کار می رود.

رنگ هوا خشک (آستری – رویه)

این محصول بر پایه رزینهای آلکیدی بوده و در فامهای مختلف جهت استفاده بر روی سطوح فلزی به کار می رود . سرعت خشک شدن این رنگ متوسط بوده و خواص فیزیکی – مکانیکی خوبی دارد .

رنگ سریع خشک (آستری – رویه)

این محصول بر پایه رزینهای آلکیدی اصلاح شده بوده و در فامهای مختلف جهت استفاده بر روی سطوح فلزی به کار برده می شود . این رنگ دارای سرعت خشک شدن زیاد و خواص فیزیکی – مکانیکی مناسبی بوده و در کوره های با دمای پایین نیز قابلیت کاربرد دارد .

رنگ اپوکسی – پلی آمید (آستری – میانی – رویه )

این محصول بر پایه رزین اپوکسی حلالی سخت شونده با رزین پلی آمید بوده و جهت استفاده بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی به کار می رود . این محصول دارای چسبندگی زیاد ، مقاومت رطوبتی مناسب و خواص فیزیکی – مکانیکی و شیمیایی عالی می باشد . این رنگ جهت استفاده بر روی سطوح که در برابر تابش مستقیم پرتوهای خورشیدی قرار دارند ، توصیه نمی شود .

رنگ اپوکسی – پلی آمید (آستری – میانی – رویه )

این محصول بر پایه رزین اپوکسی بدون حلال سخت شونده با رزین پلی آمین بوده و جهت استفاده بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی به کار می رود . از خصوصیات بارز این محصول می توان به مقاومت شیمیایی بالا در برابر اسیدها و بازها و همچنین چسبندگی زیاد آن اشاره کرد . رنگ های اپوکسی – پلی آمین دارای خواص فیزیکی – مکانیکی عالی و براقیتی زیادی هستند .

رنگ سوله

این محصول بر پایه رزین آلکیدی بوده و قابل استفاده بر سطوح فلزی می باشد .در ساخت این محصول از پیگمنت های ضد خوردگی نظیر زینک فسفات – زینک کرومات استفاده می شود . این محصول که چسبندگی زیادی دارد ، در فام های مختلف تولید می گردد و به عنوان لایه اول بر روی انواع سطوح به کار می رود .

رنگ اپوکسی استر هوا خشک (آستری – رویه )

این محصول بر پایه رزین های آلکیدی اصلاح شده و با رزین اپوکسی (اپوکسی – استری ) بوده و جهت استفاده بر روی سطوح فلزی در مواردی که سرعت خشک شدن و مقاومت شیمیایی مهم است به کار می رود .

این نوع رنگ دارای چسبندگی زیاد و خواص فیزیکی – مکانیکی مناسبی بوده و در فام های مختلفی تولید می گردد .

رنگ کولتار اپوکسی

این محصول بر پایه رزین های اکریلیک سخت شونده با پلی ایزوسیانات بوده و با توجه به مقاومت نوری ، مقاومت شیمیایی و سختی بالایی که دارد ، معمولا به عنوان رنگ رویه بر روی رنگ های اپوکسی به کار می رود . این محصول در فام های مختلف تولید می گردد .

آستری های حفاظتی اپوکسی دوجزئی

این محصول بر پایه رزین های اپوکسی حلالی سخت شونده با پلی آمید بوده و در ساخت آن از پیگمنت های ضد خوردگی نظیر زنیک فسفات – زنیک کرومات و پودر روی استفاده می گردد .آستری های حفاظتی اپوکسی دوجزئی به عنوان لایه اول بر روی انواع سطوح به منظور مقاوم سازی در برابر خوردگی استفاده می شود . این محصول در فام های مختلف تولید می گردد .

تماس با ما:

آدرس:
تهرانسر بلوارگلها نبش خيابان هفدهم پ٢٤٤

تلفن:
۴۴۵۰۹۲۳۹ – ۴۴۵۱۱۵۳۴ ۰۲۱
02144515013-9
همراه:

۰۹۱۲۳۸۶۰۵۹۱-10

ایمیل:
info@pamchalpaint1@gmail.com

سایت:https://parspamchalpaint.com

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۳۴۴۲

بازدید دیروز

۸۴۴۷

بازدید ماه

۱۰۱۱۶۰

بازدید کل

۲۵۷۷۴۸۷۲

افراد آنلاین

۹۹

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.