سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- براش سیتولوژی,

کاربرد سیتولوژی براش سیتولوژی به مطالعه و تشخیص بیماری ها درحد سلول می پردازد و اغلب در جهت تشخیص سرطان ها بکار می رود و همچنین به تشخیص بیماری های عفونی و التهابی کمک می کند. همچنین ضایعات تیروئید و بیماری های درگیر کننده مایعات استریل بدن (پرده جنب، پرده صفاق یا شکمی، مایع مغزی نخاعی) و ضایعات سایر ارگان ها را شناسایی می کند. آزمایش سیتوپاتولوژی به چه صورت میباشد؟ آزمایش سیتولوژی عموماً بر روی نمونه سلول های آزاد و یا قسمتی از بافت انجام می شود. اغلب با نام تست اسمیر نیز شناخته می شوند چرا که در آن تشخیص اغلب با استفاده ازتهیه ی گسترشی از سلول های مورد نظر بر روی لام (اسمیر) و بررسی میکروسکوپی آن انجام می گیرد. از جمله زیر شاخه های پاتولوژی جراحی (آناتومیکال) سیتوپاتولوژی می باشد. آزمایشات سیتولوژی جهت تشخیص سرطان تشخیص بیماری ها با مشاهده و بررسی میکروسکوپی سلول ها و اجزای آنها، سیتولوژی یا سیتوپاتولوژی نامیده می شود. این قبیل آزمایشات نقش بسزایی در تشخیص انواع سرطان دارند. در مقایسه با بیوپسی بافت، یک نمونه سیتولوژی معمولا مزایای زیر را د

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
براش سیتولوژی  پخش کیمیا

براش سیتولوژی پخش کیمیا

براش سیتولوژی پخش کیمیا
تهران -میدان انقلاب-خ گارگرجنوبی -خ حمیدچنگیزی-پ8- واحد8

Pakhshekimiya@yahoo.com
۵۲۷

توضیحات

کاربرد سیتولوژی

براش سیتولوژی به مطالعه و تشخیص بیماری ها درحد سلول می پردازد و اغلب در جهت تشخیص سرطان ها بکار می رود و همچنین به تشخیص بیماری های عفونی و التهابی کمک می کند.

همچنین ضایعات تیروئید و بیماری های درگیر کننده مایعات استریل بدن (پرده جنب، پرده صفاق یا شکمی، مایع مغزی نخاعی) و ضایعات سایر ارگان ها را شناسایی می کند.

آزمایش سیتوپاتولوژی به چه صورت میباشد؟

آزمایش سیتولوژی عموماً بر روی نمونه سلول های آزاد و یا قسمتی از بافت انجام می شود.

اغلب با نام تست اسمیر نیز شناخته می شوند چرا که در آن تشخیص اغلب با استفاده ازتهیه ی گسترشی از سلول های مورد نظر بر روی لام (اسمیر) و بررسی میکروسکوپی آن انجام می گیرد.

از جمله زیر شاخه های پاتولوژی جراحی (آناتومیکال) سیتوپاتولوژی می باشد.

آزمایشات سیتولوژی جهت تشخیص سرطان

تشخیص بیماری ها با مشاهده و بررسی میکروسکوپی سلول ها و اجزای آنها، سیتولوژی یا سیتوپاتولوژی نامیده می شود. این قبیل آزمایشات نقش بسزایی در تشخیص انواع سرطان دارند.

در مقایسه با بیوپسی بافت، یک نمونه سیتولوژی معمولا مزایای زیر را دارد:

انجام آن آسانتر است
برای بیمار راحت تر است
پیچیدگی و عوارض کمتری دارد
هزینه کمتری دارد

عیب سیتولوژی

عیب آن این است که در بعضی موارد نتایج بیوپسی بافت دقیق تر است، اما در بسیاری از موارد آزمایش سیتولوژی و بیوپسی از اعتبار یکسانی برخوردارند.

آزمایشات سیتولوژی ممکن است برای تشخیص یا برای غربالگری استفاده شود:

یک آزمایش غربالگری برای تمام افرادی که احتمال ابتلا به بیماری در آنها وجود دارد، انجام می شود و نیازی به هیچ گونه علائم یا نشانه ای از بیماری نیست. البته آزمایش غربالگری به تنهایی نمی تواند حضور بیماری را ثابت کند.

معمولا درصورت مثبت بودن نتیجه آزمایش غربالگری، یک آزمایش تشخیصی نیز روی بیمار انجام می شود که از حضور و نوع بیماری اطمینان حاصل شود.

 شرکت پخش کیمیا در زمینه تولید و پخش انواع البسه یکبار مصرف و پارچه ای بیمارستانی و آزمایشگاهی و صنایع غذایی مشغول به فعالیت می باشد .

شما میتوانید با شماره زیر با پخش کیمیا تماس بگیرید

66597222

نام :پخش کیمیا

موقعیت آدرس:تهران -میدان انقلاب-خ گارگرجنوبی -خ حمیدچنگیزی-پ8- واحد8

ایمیل:Pakhshekimiya@yahoo.com

 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۴۹۲۸

بازدید دیروز

۶۸۲۶

بازدید ماه

۲۲۲۹۶۴

بازدید کل

۲۶۱۸۴۷۰۲

افراد آنلاین

۱۱

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.