سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- اسپکلوم اسپکلوم دلفین اسپکلوم پیچی کیمیا اسپکلم ,

اسپکلوم  یک دستگاه مورد استفاده در کارهای پزشکی است که متخصصان زنان و زایمان از آن در معاینات پزشکی و نمونه برداری های واژینال جهت انجام آزمایشات پاپسمیر و سرطان های دهانه رحم وکشت قارچ ها و باکتری های ایجادکننده عفونت، استفاده می کنند. انواع اسپکلوم Speculum درپخش کیمیا 1-بکردلفینی 2-بکرپیچی بکر دلفینی به گونه ای طراحی شده است که می توان به وسیله ی آن بافت های دهانه رحم و واژینال را کنار زدو دید بصری خوبی در این ناحیه به منظور بررسی هر چه بهتر بیماری ها و عفونت های این ناحیه به دست آورد. اسپکلوم انواع پیچی و دلفینی دارد که نوع دلفینی آن جدیدتر می باشد و پیچ روی اسپکلوم برای باز و بسته کردن کنارگذاشته شده است و برای استفاده از یک قفل تاشو استفاده شده است که محدوده ی عمل خوبی را در ناحیه ایجاد می کند. اسپکلوم بکر دلفینی s قابلیت تنظیم دردرجه های مختلفی دارد تا بتوان به اندازه ای اسپکلوم را باز کرد که دید خوبی درواژن داشت.این مقاومت فیزیکی باعث می شود که بتوان با اطمینان ازبکر دلفینی  s استفاده کرد و نگران شکستگی یا ایجا

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
اسپکلوم دلفین و پیچی  پخش کیمیا

اسپکلوم دلفین و پیچی پخش کیمیا

اسپکلوم دلفین و پیچی پخش کیمیا
تهران -میدان انقلاب-خ گارگرجنوبی -خ حمیدچنگیزی-پ8- واحد8

Pakhshekimiya@yahoo.com
۶۰۰

توضیحات

اسپکلوم 

یک دستگاه مورد استفاده در کارهای پزشکی است که متخصصان زنان و زایمان از آن در معاینات پزشکی و نمونه برداری های واژینال جهت انجام آزمایشات پاپسمیر و سرطان های دهانه رحم وکشت قارچ ها و باکتری های ایجادکننده عفونت، استفاده می کنند.
انواع اسپکلوم Speculum درپخش کیمیا
1-بکردلفینی
2-بکرپیچی
بکر دلفینی به گونه ای طراحی شده است که می توان به وسیله ی آن بافت های دهانه رحم و واژینال را کنار زدو دید بصری خوبی در این ناحیه به منظور بررسی هر چه بهتر بیماری ها و عفونت های این ناحیه به دست آورد.
اسپکلوم انواع پیچی و دلفینی دارد
که نوع دلفینی آن جدیدتر می باشد و پیچ روی اسپکلوم برای باز و بسته کردن کنارگذاشته شده است و برای استفاده از یک قفل تاشو استفاده شده است که محدوده ی عمل خوبی را در ناحیه ایجاد می کند.
اسپکلوم بکر دلفینی s
قابلیت تنظیم دردرجه های مختلفی دارد تا بتوان به اندازه ای اسپکلوم را باز کرد که دید خوبی درواژن داشت.این مقاومت فیزیکی باعث می شود که بتوان با اطمینان ازبکر دلفینی  s استفاده کرد و نگران شکستگی یا ایجاد زخم در واژن نبود.
امکان بسته بندی بلیستر مطابق با آخرین استاندارد های جهان حذف پیچ با استفاده از قفل تاشو که محدوده عمل کافی ایجاد می نماید.
بدون داشتن مشابه درجهان و طراحی شده توسط شرکت ظریف پلیمر ،اولین تولید کننده اسپکلوم یکبار مصرف در ایران
شرکت پخش کیمیا در زمینه تولید و پخش انواع البسه یکبار مصرف و پارچه ای بیمارستانی و آزمایشگاهی و صنایع غذایی مشغول به فعالیت می باشد .
شما میتوانید با شماره زیر با پخش کیمیا تماس بگیرید
66597222
نام :پخش کیمیا
موقعیت آدرس:تهران -میدان انقلاب-خ گارگرجنوبی -خ حمیدچنگیزی-پ8- واحد8
ایمیل:Pakhshekimiya@yahoo.com

 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۲۱۳۷

بازدید دیروز

۸۴۴۷

بازدید ماه

۹۹۸۵۵

بازدید کل

۲۵۷۷۳۵۶۷

افراد آنلاین

۳۱۶

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.