سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- پت شاپ,پت شاپ آنلاین,پت شاپ اینترنتی,پت شاپ آنلاین پرس کالا,

پرس کالا اولین پت شاپ اینترنتی ایران است که در زمینه حمایت از حیوانات نیازمند با ایجاد بخش اختصاصی “خیریه حیوانات” فعالیت خود را آغاز نموده است. پرس کالا با راه اندازی این بخش بابت هر خرید شما از فروشگاه، مبلغی را بصورت خودکار به خیریه اختصاص داده که بابت آن هیچ هزینه‌ اضافی از خریدار دریافت نمی‌کند و انجام این پروسه بصورت آنلاین و لحظه ای قابل مشاهده است. کاربران می‌توانند جمع کل مبلغی که تا به حال برای خیریه جمع آوری شده را از طریق کادر مخصوص سبز رنگ (خیریه حیوانات) در بالای وبسایت مشاهده کنند. در پرس کالا شما میتوانید علاوه بر دسترسی به مجموعه ای از تمام محصولات مربوط به غذا و ملزومات پت که شامل برند های شناخته شده جهان، مانند: رویال کنین ، شسیر ، پروپلن ، بوش ، استوزی ، فرپلاست و ... هستند به محصولات انحصاری پرس کالا که برای صاحبان پت با طرح های الهام گرفته شده از حیوانات تهیه شده مانند ماگ، فلاسک،اکسسوری(انگشتر،آویز و...)،کوسن، کاور کوسن، گلدان،استیکر ،پرزگیر و... و همچنین محصولات متنوع دیگری که از با کیفیت ترین مواد اولیه در تهیه آنها استفاد

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
پت شاپ آنلاین پرس کالا

پت شاپ آنلاین پرس کالا

پت شاپ آنلاین پرس کالا
ستارخان

perskala.com@gmail.com
۸۹۰

توضیحات

پرس کالا اولین پت شاپ اینترنتی ایران است که در زمینه حمایت از حیوانات نیازمند با ایجاد بخش اختصاصی “خیریه حیوانات” فعالیت خود را آغاز نموده است.
پرس کالا با راه اندازی این بخش بابت هر خرید شما از فروشگاه، مبلغی را بصورت خودکار به خیریه اختصاص داده که بابت آن هیچ هزینه‌ اضافی از خریدار دریافت نمی‌کند و انجام این پروسه بصورت آنلاین و لحظه ای قابل مشاهده است.

کاربران می‌توانند جمع کل مبلغی که تا به حال برای خیریه جمع آوری شده را از طریق کادر مخصوص سبز رنگ (خیریه حیوانات) در بالای وبسایت مشاهده کنند.
در پرس کالا شما میتوانید علاوه بر دسترسی به مجموعه ای از تمام محصولات مربوط به غذا و ملزومات پت که شامل برند های شناخته شده جهان، مانند: رویال کنین ، شسیر ، پروپلن ، بوش ، استوزی ، فرپلاست و ... هستند به محصولات انحصاری پرس کالا که برای صاحبان پت با طرح های الهام گرفته شده از حیوانات تهیه شده مانند ماگ، فلاسک،اکسسوری(انگشتر،آویز و...)،کوسن، کاور کوسن، گلدان،استیکر ،پرزگیر و... و همچنین محصولات متنوع دیگری که از با کیفیت ترین مواد اولیه در تهیه آنها استفاده شده و تحت عنوان پرس پت ارائه میشود و صرفاً مختص پت نازنین شما است، نظیر دستمال گردن پت، کراوات پت،پاپیون پت، شمع تولد پت و ... هم دسترسی داشته باشید.

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۳۷۵۲

بازدید دیروز

۱۹۱۷۰

بازدید ماه

۷۸۶۵۷

بازدید کل

۲۶۰۴۰۳۹۵

افراد آنلاین

۵۲۳

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.