سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- خرید لایسنس ویندوز, خرید لایسنس ویندوز 7, لایسنس محصولات مایکروسافت خرید windows 7, خرید Windows 7 Ultimate , خرید لایسنس ویندوز 7, خرید ویندوز, خرید ویندوز 7, خرید ویندوز 7 Ultimate, خرید ویندوز 7 التیمیت,

ویندوز ۷  به انگلیسی: Windows 7 پیشتر با اسم رمز Blackcomb و Vienna  هفتمین نسخهٔ سیستم‌عامل از مجموعهٔ مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصیشامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند. از ویژگی‌های این نسخه بسیار محبوب که بیشتر مورد توجه‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.   امکانات ویندوز ۷ شامل یکسری ویژگی‌های جدید، از جمله پیشرفت در لمس و تشخیص دستخط، پشتیبانی از Virtual Hard Disk، بهبود کارائی در پردازنده‌های چند هسته‌ا

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
ویندوز 7 اورجینال- windows 7  قانونی

ویندوز 7 اورجینال- windows 7 قانونی

Iran@microsoftlicense.com
۶۱۵

توضیحات

ویندوز ۷  به انگلیسیWindows 7 پیشتر با اسم رمز Blackcomb و Vienna  هفتمین نسخهٔ سیستم‌عامل از مجموعهٔ مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصیشامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.

از ویژگی‌های این نسخه بسیار محبوب که بیشتر مورد توجه‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.

 

امکانات

ویندوز ۷ شامل یکسری ویژگی‌های جدید، از جمله پیشرفت در لمس و تشخیص دستخط، پشتیبانی از Virtual Hard Disk، بهبود کارائی در پردازنده‌های چند هسته‌ای و بهبود هسته سیستم‌عامل می‌باشد. همچنین اضافه شدن قابلیت Windows PowerShell و طراحی دوبارهٔ ماشین‌حساب با پشتیبانی از قابلیت چندخطی و امکان تبدیل واحدها می‌باشد.

آیتم‌های اضافه شده به کنترل پنل شامل: ClearType، Display Color Calibration Wizard، Gadgets، Recovery، Troubleshooting،Workspaces Center، Location and Other Sensors، Credential Manager، Biometric Devices، System Icons و Display می‌باشد. نام Windows Security Center به Windows Action Center تغییر یافته‌است.

ویرایش‌ها

ویندوز ۷ در ۶ ویرایش مختلف ارائه شده‌است، اما فقط نسخه‌های Home Premium و Professional و Ultimate در فروشگاه‌ها به صورت خرده فروشی و جزئی موجود است. تمام ویرایش‌های ویندوز ۷ قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های ۳۲ بیتی (x86) را دارا می‌باشد و تمام ویرایش‌های ویندوز ۷ به جز Starter با قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های ۶۴ بیتی (x64) ارائه می‌شود.

ویرایش‌های استاندارد

Windows 7 Starter شروع‌کننده: این ویرایش ویندوز ۷ دارای کمترین قابلیت‌های ویندوز ۷ می‌باشد، همچنین در این ویرایش مضمون گرافیکی Windows Aero موجود نمی‌باشد. ویندوز ۷ نسخه آغازگر بدون پشتیبانی از پردازنده‌های ۶۴ بیتی ارائه می‌شود و بیشتر به عنوان یک نسخه نمایشی و آزمایشی در عین حال سبک کاربرد دارد.

Windows 7 Home Basic خانگی ابتدایی: این ویرایش به‌طور خاص در بعضی از کشورها (بازارهای نوظهور) ارائه می‌شود. قابلیت‌های آن از Starter بیشتر اما از نسخه‌های دیگر کمتر می‌باشد .

Windows 7 Home Premium خانگی ویژهویرایش خانگی ویژه دارای قابلیت‌هایی همچون Windows Media Center و Windows Aero و همچنین پشتیبانی از کنترل صفحه نمایش لمسی است.

Windows 7 Home Professionalخانگی حرفه‌ای): در این ویرایش سعی شده نیازهای کاربران خانگی و کاربران تجاری کوچک را برطرف شود و در آن بسیاری از قابلیت‌های اصلی ویندوز ۷ گنجانده شده‌است.

Windows 7 Enterprise سازمانی: ویرایش مناسب برای استفاده در شرکت‌های بزرگ و سازمان‌ها که مجهز به قابلیت‌های مورد نیاز سازمان‌ها همچون BitLocker Drive Encryption و UNIX application support می‌باشد.

Windows 7 Ultimate نهایی: نسخه نهایی ویندوز ۷ که تمام قابلیت‌ها و خصوصیت‌های ویندوز ۷ را شامل می‌شود. همچنین می‌توان نسخه‌های خانگی ویژه و حرفه‌ای را به این نسخه ارتقاء داد.

 

نوار وظیفه ویندوز ۷

سخت‌افزار لازم

حداقل سخت‌افزار لازم برای راه‌اندازی ویندوز ۷

ساختار

  1. ۳۲ بیتی
 

سرعت پردازش

۱ گیگاهرتز

حافظه RAM

۱ گیگابایت

 

کارت گرافیک

سازگار با دایرکت‌ایکس و حافظه گرافیکی ۱۲۸ مگابایت (برای آئرو ویندوز)

فضای خالی دیسک سخت

16 گیگابایت

20 گیگابایت

     

گرداننده نوری

دی‌وی‌دی-رام  فقط برای نصب ابزارها به وسیلهٔ دی‌وی‌دی یا سی‌دی

     

پایان فروش

از تاریخ 30 اکتبر 2014 فروش ویندوز 7 به خرده فروشندگان پایان یافت. این خبر به این معنی است که دیگر ویندوز 7 به صورت پیش‌فرض بر روی لپ‌تاپ‌ها نخواهد بود.البته این احتمال وجود دارد که برخی از فروشندگان مانند آمازون پس از تاریخ 30 اکتبر باز هم اقدام به فروش کنند. مانند گذشته که تاریخ پایانی فروش ویندوز ویستا سر رسیده بود ولی برخی از فروشندگان اقدام به فروش می‌کردند. پایان فروش ویندوز 7 به خرده فروشی‌ها نشانه پایان دوران ویندوز 7 می‌باشد. مانند ویندوز xp مایکروسافت با این اقدام می‌خواهد که کاربرانش اقدام به بروزرسانی ویندوز خود کنند و اگر مانند ویندوز xp بیشتر افراد تمایلی به ارتقاء نداشته باشند امکان دارد که مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز 7 را زود تر از زمان انتظار پایان دهد.

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۱۷۳۴۳

بازدید دیروز

۱۹۱۷۰

بازدید ماه

۹۲۲۴۸

بازدید کل

۲۶۰۵۳۹۸۶

افراد آنلاین

۹۳

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.