سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- ساندویچ پانل,ساندویچ پانل دیواری,ساندویچ پانل سقفی,

ساندویچ پانل سازه ای است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی تولید شده است. از لحاظ کارایی و کاربرد های فراوانی که دارد جای گزین مناسبی برای مصالح سنتی و قدیمی است، ساندویچ پانل سقفی ویژگی های مناسب و کارامد تری نسبت به مصالح اجری ، سیمانی دارد که از جمله انها می توان گفت که هزینه های ساخت و ساز را بسیار کاهش می دهد نصب و اجرای ان بسیار سریع است .گروه فاو به عنوان «اولین کارخانه خودروسازی»محل تولد صنعت خودرو در چین است.چنانچه قدیمیترین و بزرگترین تولیدکننده خودروهای سواری،اتوبوس و کامیون در این کشور و پیشگام صنعت خودرو در آن می باشد نمایندگی فروش کامیون فاو ذر ایران با تمام تلاش سعی دارد با اتخاذ راهبردهای مناسب، سیاست‌های کارآمد و اقدامات به موقع، رشد و توسعه خود را تضمین نماید. در همين راستا با راه‌اندازی خطوط تولید انواع مختلف محصولات فاو نظیر کامیون فاو، کشنده فاو و کامیونت فاو در منطقه و انجام فعاليت‌های بازرگانی و سرمايه‌گذاری مختلف، موفق به اخذ رکوردهای کم‌نظیری گردیده است.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
ساندويچ پانل

ساندويچ پانل

ساندويچ پانل
تهران، اشرفی اصفهانی

karimbagheri981@gmail.com
۷۵۴

توضیحات

ساندویچ پانل سازه ای است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی تولید شده است. از لحاظ کارایی و کاربرد های فراوانی که دارد جای گزین مناسبی برای مصالح سنتی و قدیمی است، ساندویچ پانل سقفی ویژگی های مناسب و کارامد تری نسبت به مصالح اجری ، سیمانی دارد که از جمله انها می توان گفت که هزینه های ساخت و ساز را بسیار کاهش می دهد نصب و اجرای ان بسیار سریع است .گروه فاو به عنوان «اولین کارخانه خودروسازی»محل تولد صنعت خودرو در چین است.چنانچه قدیمیترین و بزرگترین تولیدکننده خودروهای سواری،اتوبوس و کامیون در این کشور و پیشگام صنعت خودرو در آن می باشد
نمایندگی فروش کامیون فاو ذر ایران با تمام تلاش سعی دارد با اتخاذ راهبردهای مناسب، سیاست‌های کارآمد و اقدامات به موقع، رشد و توسعه خود را تضمین نماید. در همين راستا با راه‌اندازی خطوط تولید انواع مختلف محصولات فاو نظیر کامیون فاو، کشنده فاو و کامیونت فاو در منطقه و انجام فعاليت‌های بازرگانی و سرمايه‌گذاری مختلف، موفق به اخذ رکوردهای کم‌نظیری گردیده است.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۱۴۳۰

بازدید دیروز

۸۴۴۷

بازدید ماه

۹۹۱۴۸

بازدید کل

۲۵۷۷۲۸۶۰

افراد آنلاین

۳۲۲

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.