سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- تایپ , ترجمه, ترجمه متن خصوصی,انگلیسی به فارسی, فارسی به انگلیسی, ترکی استانبولی,استانبولی به فارسی,فارسی به استانبولی, ترجمه پایان نامه,

ترجمه تخصصی سازوکار پیش بینی شده برای کیفیت ترجمه های مقالات تخصصی در ونوس تایپ “ترجمه تخصصی را باید به مترجم متخصص سپرد.” ونوس تایپ با دارا بودن مترجم از سراسر کشور که از آزمونهای استخدام مترجم ونوس تایپ سربلند بیرون آمده اند، به شما دانشجویان و اساتید، نوید ارائه بهترین ترجمه ها را می دهد. با توجه به اهداف مجموعه، تمام سعی خود را کرده ایم تا بهترین مترجمین را از سراسر کشور گرد هم آوریم و به شما عزیزان نوید این را می دهیم که سفارش ترجمه شما را تنها به مترجمی خواهیم سپرد که با اصطلاحات تخصصی رشته موردنظر آشنا باشد. مسلما برای ارائه یک ترجمه تخصصی و باکیفیت، باید سفارش را به شخصی سپرد که هم بر فن ترجمه تسلط داشته باشد و هم بتواند با مدیریت زمان، اصطلاحات تخصصی مقاله یا متن مشتری را به بهترین نحو ممکن آماده کرده و تحویل دهد. جهت اطلاع از رشته های تحت پوشش در ونوس تایپ ، می توانید به منوی ترجمه تخصصی در ۸۰ رشته دانشگاهی مراجعه بفرمائید. تلفنهای واحد مستقل پشتیبانی : Tel: +(98) 903 909 98 45 Tel: +(98) 914 783 08 37 تلگرام : https://t.me/Venus_Group_Admin

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
ترجمه تخصصی

ترجمه تخصصی

ترجمه تخصصی
تلفنهای واحد مستقل پشتیبانی : Tel: +(98) 903 909 98 45 Tel: +(98) 914 783 08 37 تلگرام : https://t.me/Venus_Group_Admin

venustype.group@gmail.com
۱۴۳۰

توضیحات

ترجمه تخصصی
سازوکار پیش بینی شده برای کیفیت ترجمه های مقالات تخصصی در ونوس تایپ
ترجمه تخصصی را باید به مترجم متخصص سپرد.”
ونوس تایپ با دارا بودن مترجم از سراسر کشور که از آزمونهای استخدام مترجم ونوس تایپ سربلند بیرون آمده اند، به شما دانشجویان و اساتید، نوید ارائه بهترین ترجمه ها را می دهد. با توجه به اهداف مجموعه، تمام سعی خود را کرده ایم تا بهترین مترجمین را از سراسر کشور گرد هم آوریم و به شما عزیزان نوید این را می دهیم که سفارش ترجمه شما را تنها به مترجمی خواهیم سپرد که با اصطلاحات تخصصی رشته موردنظر آشنا باشد.
مسلما برای ارائه یک ترجمه تخصصی و باکیفیت، باید سفارش را به شخصی سپرد که هم بر فن ترجمه تسلط داشته باشد و هم بتواند با مدیریت زمان، اصطلاحات تخصصی مقاله یا متن مشتری را به بهترین نحو ممکن آماده کرده و تحویل دهد. جهت اطلاع از رشته های تحت پوشش در ونوس تایپ ، می توانید به منوی ترجمه تخصصی در ۸۰ رشته دانشگاهی مراجعه بفرمائید.

تلفنهای واحد مستقل پشتیبانی :
Tel: +(98) 903 909 98 45
Tel: +(98) 914 783 08 37
تلگرام :
https://t.me/Venus_Group_Admin
ایمیل :
Email:venustype.group@gmail.com
Email: info@venustype.ir

http://venustype.ir

http://venustype.ir/%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c/

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۶۲۷۷

بازدید دیروز

۹۶۸۳

بازدید ماه

۹۵۵۴۸

بازدید کل

۲۵۷۶۹۲۶۰

افراد آنلاین

۶۶

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.