سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- اطفاء حریق , خاموش کننده , اسپری خاموش کننده , اسپری اطفاء حریق , اسپری خاموش کننده تندرا , تندرا , اسپری تندرا ,

از میان جدیدترین نسل خاموش کننده های حریق می توان اسپری های خاموش کننده تندرا را معرفی نمود. این خاموش کننده پر فروشترین محصول ایمنی در ایالات متحده بوده و پس از خاموش کردن حریق هیچ گونه آلودگی از خود بر جا نمی گذارد. با استفاده از فناوری دو جداره در ساخت آن، ماده خاموش کننده در محفظه ای منعطف و مجزا از گاز فشرده نگه داشته می شود. این امر سبب خواهد شد تا گاز فشرده همراه با ماده خاموش کننده خارج نشود و در صورت نیاز به استفاده مجدد، از فشار و توان پاشش خاموش کننده کاسته نشود. این خاموش کننده مناسب جهت خاموش کردن حریق در منازل، خوابگاه ها، آشپزخانه ها، داخل اتومبیل و… می باشد. اولین و مهمترین گام در عملیات اطفاء حریق مقابله با حریق در لحظات اولیه می باشد، تیم آتشنشانی این لحظات را لحظات طلایی در عملیات اطفاء حریق می دانند. خاموش کننده های تندرا بواسطه سهولت در استفاده، ابعاد کم، زمان تخلیه طولانی و امکان استفاده از آن برای تمامی کلاسهای حریق از قبیل چوب، مایعات و حتی در حریق های الکتریکی بهترین گزینه برای مقابله با حریق در لحظات اولیه بروز آن می باشند.    

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
اسپری خاموش کننده تندرا AF900

اسپری خاموش کننده تندرا AF900

اسپری خاموش کننده تندرا AF900
تهران - پاسداران - خیابان عراقی - بن بست ارکیده

office@avandenergy.com
۷۵۵

توضیحات

از میان جدیدترین نسل خاموش کننده های حریق می توان اسپری های خاموش کننده تندرا را معرفی نمود. این خاموش کننده پر فروشترین محصول ایمنی در ایالات متحده بوده و پس از خاموش کردن حریق هیچ گونه آلودگی از خود بر جا نمی گذارد. با استفاده از فناوری دو جداره در ساخت آن، ماده خاموش کننده در محفظه ای منعطف و مجزا از گاز فشرده نگه داشته می شود. این امر سبب خواهد شد تا گاز فشرده همراه با ماده خاموش کننده خارج نشود و در صورت نیاز به استفاده مجدد، از فشار و توان پاشش خاموش کننده کاسته نشود. این خاموش کننده مناسب جهت خاموش کردن حریق در منازل، خوابگاه ها، آشپزخانه ها، داخل اتومبیل و… می باشد.

اولین و مهمترین گام در عملیات اطفاء حریق مقابله با حریق در لحظات اولیه می باشد، تیم آتشنشانی این لحظات را لحظات طلایی در عملیات اطفاء حریق می دانند. خاموش کننده های تندرا بواسطه سهولت در استفاده، ابعاد کم، زمان تخلیه طولانی و امکان استفاده از آن برای تمامی کلاسهای حریق از قبیل چوب، مایعات و حتی در حریق های الکتریکی بهترین گزینه برای مقابله با حریق در لحظات اولیه بروز آن می باشند.

 

 

 

ویژگی ها

·        فناوری دو جداره

·        5 سال ماندگاری بدون نیاز به شارژ سالیانه

·        بدون نیاز به نگهداری

·        زمان تخلیه ی طولانی

·        دوستدار محیط زیست

·        بدون آلودگی و برجا گذاشتن خاکس

·        عدم نیاز به تکان دادن قبل از استفاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا درخواست خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

22505325-021

22523649-021

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۴۹۸۸

بازدید دیروز

۹۶۸۳

بازدید ماه

۹۴۲۵۹

بازدید کل

۲۵۷۶۷۹۷۱

افراد آنلاین

۴۴

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.