سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- باسكول , باسكول جاده اي , باسكول 60 تن , باسكول مركب , باسكول توزين , توزين , بسكول ارزان قيمت , باسكول دست دوم , باسكول بتني ,

باسكول جاده اي ، دستگاهي است كه وسايل نقليه جاده اي اعم از كاميون، تريلر و كمر شكن را در يك مرحله و با استفاده از نيروي جاذبه زمين توزين مي كند باسكول هاي ساخت گروه توزين به طور معمول در دو نوع روي زمين و داخل زمين و در ظرفيت هاي 5 الي 200 تن و در ابعاد 2×4 متر الي 4×24 متر توليد مي گردند. اين باسكول ها با توجه به صنف مشتري و نوع كاربري باسكول در سه نوع تجاري، صنعتي و سنگين طراحي و توليد مي گردد .همچنين باسكول هاي جاده اي با توجه به مواد به كار رفته در ساخت آن در سه نوع مركب، تمام فلز و بتن فلز ساخته مي شوند. در باسكول هاي مركب جنس شاسي و صفحه باسكول از بتن مسلح مي باشد. در باسكول هاي تمام فلز شاسي فلزي وظيفه اصلي تحمل و انتقال بار به لودسل ها را بر عهده دارد در اين باسكول ها علاوه بر شاسي اصلي، صفحه هم به صورت تركيبي از تيرآهن و ورق ساخته شده است و در باسكول هاي بتن فلز جنس شاسي از فلز و جنس صفحه باسكول از بتن مسلح مي باشد.تمامي باسكول هاي ساخت گروه توزين در ابعاد و ظرفيت هاي خاص طبق درخواست مشتري قابل طراحي و توليد خواهد بود. مزاياي نصب باسكول هاي بتني نسبت به انوا

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
فروش باسكول جاده اي بتني به ظرفيت 60 تن همراه با نصب و استاندارد

فروش باسكول جاده اي بتني به ظرفيت 60 تن همراه با نصب و استاندارد

فروش باسكول جاده اي بتني به ظرفيت 60 تن همراه با نصب و استاندارد
دفتر مرکزی : تهران - میدان فردوسي ، خيابان قرني ، شماره 29

hashemi.r@hotmail.com
۱۰۷۳

توضیحات

باسكول جاده اي ، دستگاهي است كه وسايل نقليه جاده اي اعم از كاميون، تريلر و كمر شكن را در يك مرحله و با استفاده از نيروي جاذبه زمين توزين مي كند باسكول هاي ساخت گروه توزين به طور معمول در دو نوع روي زمين و داخل زمين و در ظرفيت هاي 5 الي 200 تن و در ابعاد 2×4 متر الي 4×24 متر توليد مي گردند. اين باسكول ها با توجه به صنف مشتري و نوع كاربري باسكول در سه نوع تجاري، صنعتي و سنگين طراحي و توليد مي گردد .همچنين باسكول هاي جاده اي با توجه به مواد به كار رفته در ساخت آن در سه نوع مركب، تمام فلز و بتن فلز ساخته مي شوند. در باسكول هاي مركب جنس شاسي و صفحه باسكول از بتن مسلح مي باشد. در باسكول هاي تمام فلز شاسي فلزي وظيفه اصلي تحمل و انتقال بار به لودسل ها را بر عهده دارد در اين باسكول ها علاوه بر شاسي اصلي، صفحه هم به صورت تركيبي از تيرآهن و ورق ساخته شده است و در باسكول هاي بتن فلز جنس شاسي از فلز و جنس صفحه باسكول از بتن مسلح مي باشد.تمامي باسكول هاي ساخت گروه توزين در ابعاد و ظرفيت هاي خاص طبق درخواست مشتري قابل طراحي و توليد خواهد بود.

مزاياي نصب باسكول هاي بتني نسبت به انواع فلزي:

اقتصادي (قيمت تمام شده كمتر )

مستحكم و بادام (ايستادگي بيشتر نسبت به ضربه هاي وارده (بدليل وزن بيشتر اين نوع باسكولها بوده و موجب افزايش عمر كاركرد لودسلها ميگردد)

ضريب انتقال دماي كمتر نسبت به باسكول فولادي (لودسلها را در مقابل تغييرات ناگهاني دما در طول زمان مصون نگهداشته و باعث كاهش خطاي اندازه گيري مي گردد)

مقاومت بهتري در مقابل عوامل جوي از قبيل رعد و برق, رطوبت زياد, بارندگي, يخ زدگي و ... (نياز به خدمات پس از فروش, تعميرات و نگهداري را به حداقل رسانده و كارايي باسكول را افزايش مي دهد.)

ساير مزاياي استفاده از باسكول هاي بتني مدل مركب

توليد و عمل آوري بتن در شرايط كاملاً كنترل شده جهت حصول بيشترين مقاومت قابل دسترسي بتن

استفاده از شن و ماسه شسته شده استاندارد

استفاده از بهترين نوع سيمان توليدي در داخل كشور

شستشوي مجدد شن و ماسه مورد استفاده توسط تجهيزات شستشو در محل كارخانه

استفاده از دستگاههاي پيشرفته آب شيرين كن براي زدودن كليه مواد زائد آب و كلر زدايي و استفاده از آب تصفيه شده براي توليد بتن

تجهيز كارخانه به پيشرفته ترين سيستم توليد بتن كه دستيابي به بهترين كيفيت مواد را به راحتي مقدر مي سازد.

استفاده از مرغوبترين آرماتورهاي داخل كشور از نوع AIII و AIV

استفاده از افزودينهاي مخصوص شامل الياف پروپيلين براي افزايش استحكام بتن و جلوگيري از تركهاي سطحي

تامين كليه شرايط استاندارد براي محيط توليد بتن و بتن ريزي و كنترل شرايط محيطي شامل دما, رطوبت و نور مستقيم خورشيد.

عمل آوري بتن در استخرهاي آب جهت دستيابي به حداكثر استحكام قابل دسترسي

نصب و راه اندازي پلاتفرم باسكول در حداقل زمان

زمان مورد نياز براي نصب و راه اندازي باسكول (حداكثر 3 روز)

امكان جابجايي مجدد فونداسيون و پلاتفرم باسكول و نصب در محل ديگر.

حداقل خاكبرداري مورد نياز در محل نصب باسكول (عمق گودبرداري 65 سانتيمتر در مدل مركب داخل زمين)

اجراي فونداسيون توسط كارشناسان اين شركت با تضمين اجراي دقيق و صحيح در حداقل زمان

تسهيل در شستشو و تميز كردن سطح زير , باسكول , و فونداسيون از گل و لاي

دقت بسيار زياد سيستم توزين

شايان ذكر است باسكول بتن فلز  مركب (همسطح  زمين)  با استفاده از نظام كنترل كيفيت بر مبناي استاندارد ISO-9001-2000 طراحي و توليد مي گردد. در كليه مراحل نصب و راه اندازي و نگهداري باسكول كارشناسان كنترل كيفيت بر فرآيندهاي انجام شده نظارت دقيقي دارند.

     انجام اين گونه عمليات توام با توليد  ,باسکول هاي سفارشي , از جانب مشتريان بوده و ملاحظه مي شود که به ندرت مي توان واحد توليدي را يافت که بصورت موازي احداث و توسعه سالنهاي توليد و خطوط توليدي را همگام با توليد محصولات انجام دهد . خوشبختانه با تلاش بي وقفه مديران , کارکنان و کارگران در سالهاي گذشته و سال جاري نه تنها کليه موارد مشروحه فوق در مدت زمان کوتاه انجام پذيرفته بلکه فروش شرکت نسبت به سنوات گذشته و در مدت مشابه افزايش فوق العاده چشمگيري را داشته است.

پيشنهاد مي گردد از باسکول هاي تمام بتن مدل مركب اين شرکت که هزينه تمام شده آن بالغ بر 17 درصد پائين تر از باسکولهاي مشابه فلزي و استحکامي 2 برابر آن را دارد, به صورتي که بدون نياز به تعميرات دوره اي و آچارکشي و گارانتي صفحه تا 5 سال خواهد بود استفاده شود

مهمترين دليل استقبال مشتريان از باسکولهاي مركب بتني مدت بسيار كوتاه انجام عمليات نصب و راه اندازي است به صورتي که در بدترين شرايط جوي و موقعيت مکاني کشور نهايتاً تا 5 روز کليه عمليات نصب سازه هاي بتني و تجهيزات الکترونيکي انجام و باسکول آماده بهره برداري قرار مي گيرد.

دفتر مركزي و فروش : تهران ، ميدان فردوسي ، ابتداي شهيد قرني، شماره 29 ؛ گروه صنعتي توزين

شماره تلفن:66611493- 81661076-021    رضا هاشمي

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۴۲۵۴

بازدید دیروز

۸۴۴۷

بازدید ماه

۱۰۱۹۷۲

بازدید کل

۲۵۷۷۵۶۸۴

افراد آنلاین

۷۹

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.