سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

- سایبان , سایبان تبلیغاتی , سایبان بازویی برقی, سایبان بازویی دستی, سایبان زنجیری, سایبان سیم‌بکسلی,

چاپ مستقیم روی پارچه سایبان بسیار چسبنده و با تثبیت بالایی می‌باشد، در مقابل فرسایشات جوی، نور خورشید، باران و آلودگی‌های هوا بسیار مقاوم است و مرور زمان باعث افت کیفیت و رنگ پریدگی آن نمی‌شود، در مقابل تینر و مواد شوینده تغییر رنگ نمی‌دهد و به سادگی قابل شستشو می‌باشد. با توجه به اهمیت این نوع تبلیغات محیطی شما با صرف کمترین هزینه این قابلیت را خواهید یافت که با چاپ نشان و نام تجاری خود بر روی سایبان‌ها حتی در زمان بسته بودن فروشگاه‌ها یا واحد صنفی خود به طور دائم در دیدرس عموم باشید. صاحبان کسب و کار می توانند برای چاپ تبلیغات بر روی سایبان مغازه از چاپ سیلک اسکرین و دیجیتال استفاده نمایند. حتی می توان تصویر و اطلاعات دیگر مربوط به مغازه خود را به صورت چهار رنگ و با وضوح بسیار بالا بر روی سایبان مغازه خود چاپ کرد. از دیگر مزیت های سایبان مغازه می توان گفت که قابلیت شستشو دارد و بعد از کثیف شدن می توان به راحتی آن را شست و نیازی به صرف هزینه تعویض ندارد.  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
سایبان تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی

digisayban09@gmail.com
۳۷

توضیحات

چاپ مستقیم روی پارچه سایبان بسیار چسبنده و با تثبیت بالایی می‌باشد، در مقابل فرسایشات جوی، نور خورشید، باران و آلودگی‌های هوا بسیار مقاوم است و مرور زمان باعث افت کیفیت و رنگ پریدگی آن نمی‌شود، در مقابل تینر و مواد شوینده تغییر رنگ نمی‌دهد و به سادگی قابل شستشو می‌باشد. با توجه به اهمیت این نوع تبلیغات محیطی شما با صرف کمترین هزینه این قابلیت را خواهید یافت که با چاپ نشان و نام تجاری خود بر روی سایبان‌ها حتی در زمان بسته بودن فروشگاه‌ها یا واحد صنفی خود به طور دائم در دیدرس عموم باشید.

صاحبان کسب و کار می توانند برای چاپ تبلیغات بر روی سایبان مغازه از چاپ سیلک اسکرین و دیجیتال استفاده نمایند. حتی می توان تصویر و اطلاعات دیگر مربوط به مغازه خود را به صورت چهار رنگ و با وضوح بسیار بالا بر روی سایبان مغازه خود چاپ کرد. از دیگر مزیت های سایبان مغازه می توان گفت که قابلیت شستشو دارد و بعد از کثیف شدن می توان به راحتی آن را شست و نیازی به صرف هزینه تعویض ندارد.

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۱۲۹۵۸

بازدید دیروز

۲۱۵۸۸

بازدید ماه

۱۵۰۶۹۶

بازدید کل

۲۶۴۲۳۶۸۸

افراد آنلاین

۵۷

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.