فروش کوره صنعتی زغال لیمو

سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
فروش کوره صنعتی زغال لیمو

فروش کوره صنعتی زغال لیمو

فروش کوره صنعتی زغال لیمو
اردبیل.شهرک صنعتی2

tivacharcoal1@gmail.com
۷۳۶

توضیحات

 

بنام خدا

توجه کنید کوره های صنعتی تیوا ماشین استاندارد های زیست محیطی دارن یعنی مورد تایید محیط زیست می باشد که اولین شرکتی در ایران هستیم که کوره های ساخته شده در این شرکت بدون دود و بو بوده و فیلتر حذف دود دارد  که مجوز میحط زیستی دارد.

چوب خود را برای خرید کوره به شرکت ماشین سازی تیوا بیاورید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون به شرط تست دستگاه می دهیم وبه شرط  آموزش می دهیم.؟؟

پیشنهاد شرکت تیوا برای خریداران اگر خریدار قراداد سه کوره فوق استاندارد تیوا را بخواهد در عوض این شرکت متعهد به خرید تضمینی ذغال لیمو خواهد شد به شرط قرارداد محضری با خریدار..

شرکت تیوا ماشین آریا سازنده کوره های صنعتی زغال لیمو- ذغال مجلسی و ذغال سفید .

را ما به شرط کوره میدهیم . و می گوییم هر کس بتواند زغالی تولید کند که با نمونه تولید شده از کوره های جدید تیوا با مدل راکتور خلع s601  برابری کند . این شرکت برای این شخص یک کوره صنعتی جایزه خواهیم داد .و به خریداران کوره اعلام می کنیم حتی به شرط تست به شما کوره خواهیم داد و پیشنهادی برای خریدارن داریم می توانید چوب خود را به شرکت بیارید ودرکوره خودتان تست کنید تا از کیفیت زغال تولید شده راضی باشید کمتر کسی این جرات را به خود خواهد داد که شرط تولید زغال برای کوره ساخته شده را قراردهد.شرکت تیوا دانش بنیان بوده و با دانش فنی و تجربه کاری خود این شرط را جلوی مشتری قرارمی دهد تا خریدارن با خیالی آسوده نسبت به خرید کوره اقدام کنند . چونکه ما بزرگترین تولید کننده زغال لیمو و فشرده در ایران هستیم به خریداران با تمام کمال و احترام این دانش فنی را یاد خواهیم داد .

کوره های صنعتی با ظرفیت ۱ تن و5/1 تن و ۲ تنی ۳ تنی تا ظرفیت ۱۰ تنی در این شرکت ساخته می شود . کوره جدید که با مدل راکتور s601 وارد بازار شده مجهز به سیستم هوشمند دیجیتال بوده که نیازی به اپراتور ندارد . و این کوره ها مجهز به فیلتر حذف دود بوده و سیستم سرکه گیر و خود سوزی بوده بدنه این راکتور ها مقاوم در مقابل حرارت بوده که هیچ تنش مکانیکی وارد نمیشود و جنس ورق از جنس استیل میباشد .

برق کوره تک فاز بوده و سوخت دوگانه سوز می باشد هم گاز و هم گازوییل.

سیستم کنترل کوره اتومات و هوشمند میباشد و نیازی به اپراتور ندارد.

آموزش عملی تولید زغال چینی در کارخانه یکصد تنی واحد تیوا مقدمتان را گرامی میداریم..

www.tivamachine.asia

09147557802

09145771804

اردبیل شهرک صنعتی 2 تیوا ماشین اریا

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۸۴۲۱

بازدید دیروز

۸۳۲۳

بازدید ماه

۲۸۶۹۳۵

بازدید کل

۲۵۹۶۰۶۴۷

افراد آنلاین

۳

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.