شرکت جابرازنق شیمی

سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

سایت تبلیغاتی سودل تبلیغات رایگان سایت تبلیغاتی

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام فراموشی رمز عبور
شرکت جابرازنق شیمی

شرکت جابرازنق شیمی

شرکت جابرازنق شیمی
ستان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، حسابی غربی، گلشن 2-گلبن 1-گلشن 5-قطعه 1705

aznaghchem2@gmail.com
۱۱۰۵

توضیحات
ارخانه تولید آمونیاک جابر ازنق شیمی با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تولید آمونیاک و فروش آمونیاک و تولید مواد اولیه دارویی ،آزمایشگاهی و شیمیایی همواره تلاش نموده با ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی گامی هر چند کوچک در راستای تامین مواداولیه موردنیاز کارخانجات و مراکز تولیدی و دارویی و آزمایشگاهی بردارد. خوشبختانه با یاری خداوند متعال و همت فرزندان فرهیخته همین آب و خاک و تکیه بر دانش بومی متخصصان متعهد ، امروز موفق شده ایم بخش عمده ای از مواد مصرفی بسیاری از تولیدات دارویی و آزمایشگاهی کشور را تامین کنیم.
یقینا تلاش در جهت قطع وابستگی به واردات مواد اولیه یکی از بزرگترین اهداف این شرکت و متعاقبا ارزآوری برای کشور بوده و خواهد بود و این میسر نیست مگر با ارتقا کیفیت محصولات.هم اکنون محصولات تولیدی شرکت ازنق شیمی با گرید usp در بازار داخلی رقیبی بزرگ برای مواد وارداتی گردیده و بخش عمده ای از نیاز کشور را تامین می نماید. با عنایت باریتعالی تمام همت و تلاش پرسنل و کادر مدیریت این شرکت معطوف به این هدف است که محصول تولیدی همچنان از لحاظ کیفی بهترین جایگزین نمونه خارجی آن باشد. با احداث و بهره برداری از سایتهای جدید تولید مواد با گرید HPLC در دستور کار این واحد تولیدی قرار دارد. امید است با عنایت الهی بتوانیم هر چه بیشتر و بیشتر سطح کیفی و کمی محصولات خود را به بالاترین درجه تا قطع وابستگی برسانیم.
 
تلفن: 026-37777845 با مدیریت خداقلی حامدی

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه

بازدید روز

۵۵۶۲

بازدید دیروز

۱۰۹۲۱

بازدید ماه

۲۶۲۸۹۰

بازدید کل

۲۵۹۳۶۶۰۲

افراد آنلاین

۱۶

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 100000 ریال
هر ستاره اضافه 100000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط



سودل هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.